אופק נווה (30), בכיר בכנופיית פשע, נפצע הלילה (בין חמישי לשישי) באורח אנוש ברחוב לוי אשכול בעיר, ופונה לבית החולים עם פציעות חודרות. מותו נקבע בבית החולים שמיר-אסף הרופא שבבאר יעקב. צוותי מד"א דיווחו כי נווה אותר כחמישה מטרים מהאופנוע, מחוסר הכרה, עם סימני פציעה שכנראה נגרמו בעקבות ירי.

היריבות בין אזרחי אריתריאה: נתין זר דקר למוות את חברו בשכונת התקווה

נווה הוא תושב פתח תקווה. מדובר בחיסול שני במסגרת סכסוכים בין כנופיות פשע בפתח תקווה, כאשר במסגרת היריבות בין הכנופיות, שמו כסף רב על הראש של נווה. הדבר בא כנקמה על חיסולו של יוסף סרוסי, צעיר בשנות ה-20 שחוסל בפיצוץ מטען לפני שלושה חודשים ברחוב ברנדה בעיר.

כאמור, נווה הינו בכיר בכנופיה היריבה, אשר נורה במהלך רכיבה על אופנוע, כשתוך כדי איבד את השליטה על האופנוע, התנגש ברכב אחר, האופנוע שלו נמעך והוא מצא את מותו.

אופק נווה (צילום: רשתות חברתיות)
אופק נווה (צילום: רשתות חברתיות)


כשהגיעו חוקרי המשטרה לזירה, הם סברו תחילה כי מדובר בתאונת דרכים אלא שתוך כדי בחינת הזירה בין על ידי בוחנים ובין על ידי אנשי הרפואה של מד"א עלה כי לנווה יש גם פציעות חודרות ומיד עלה החשד כי הוא נורה, עוד קודם שהיה מעורב בתאונת דרכים.

במשטרה בודקים אפשרות שהמחסלים עקבו אחרי נווה או שארבו לו שם אחרי שעשו לו תרגיל כיפה אדומה באמצעות אדם שלכאורה מקורב אליו, אשר הגיע לרחוב. אותו מתנקש ירה לעברו מספר כדורים, הוא איבד את השליטה על האופנוע, התהפך ונפצע באורח אנוש.

נווה העסיק את המשטרה באזור המרכז בחודשים האחרונים באופן תכוף. "הוא צעיר נועז וחצוף בעולם העברייני. הוא נכנס לליגה של הגדולים אבל כנראה שלא היה עם הכסף הגדול כדי לשרוד שם. זה סיפור על עבריין צעיר מאוד ששיחק באש ומצא את מותו בתוך פרק זמן קצר בחייו. עם כל הניסיונות שלו והחיבורים שלו לעבריינים בכירים ממנו, עדיין הוא פתח יותר מידי חזיתות עם עבריינים וגורמי פשיעה בפתח תקווה. הם לא הפסיקו לרדוף אותו וחיפשו את שעת הכושר כדי לפגוע בו. הלילה זה הצליח להם והוא חוסל", אומרים גורמים במשטרה המכירים את סיפור הכנופיות בעיר.

חקירת המשטרה תנועה על ידי חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז מרכז במסגרת חקירתם בנוגע לסכסוך המדמם בין שתי הכנופיות כאמור.