עובדת לשעבר בלשכת שרת התרבות והספורט תובעת את השרה מירי רגב בטענה כי פוטרה לאחר שחשפה שחיתות במשרד, כך נחשף הערב (שלישי) בכתבה של ערוץ 2. בשיחה עם חדשות 2 סיפרה העובדת כי מקורבים של רגב התקשרו אליה ואמרו לה שלא תמצא יותר עבודה. במשרד התרבות והספורט מסרו את תגובתם לערוץ 2: "הטענות שקריות".

"חוסר היושר, השחיתות"
 
בשיחת הטלפון נשמעה העובדת אומרת: "קיבלתי שיחות טלפון מאנשים שאמרו לי שאחר כך ישרפו אותי בכל מקום, שאני לא אצליח למצוא מקום עבודה ושהם מקושרים - איומים מהסוג הזה. חוסר היושר, חוסר העדינות, השחיתות, זה מה שהפריע לי, באופן אישי. וכשאומרים לרגב את זה בפניה - אז כמובן שמצאתי את עצמי מפוטרת".
עוד נחשף בערוץ 2 כי העובדת שלחה לרגב קודם לפיטוריה מסרון ובו סיפרה לה על התנהלויות בלתי תקינות ובזבוז כספי ציבור שאיתרה אצל עובדי משרד התרבות. היא אמרה כי יום לאחר שליחת המסרון הזה, "אמרו לי לא להגיע למשרד".

לטענת העובדת, "בבוקר כשהיא הגיע למשרד ניסיתי להכנס אליה, לדבר איתה. היא אמרה לי שהיא לא מדברת עם מזכירות, שיש מנהלת לשכה ושיש ראש מטה. אז כשפניתי לראש מטה הוא אמר 'אל תגיעי יותר לעבודה'. אמרתי לו 'תשמע קורים פה דברים חמורים, אי אפשר להתעלם מזה'. לשמוע את מה שיש לי להגיד לא היה לו חשוב, הוא פשוט אמר לי 'אל תגיעי יותר לעבודה'".