דריכות בקרב המעורבים בפרשת מסמך הרפז לקראת ההודעה הצפויה מחר (רביעי), אם לא יהיו עיכובים נוספים, של היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, על כוונתו לסגור את תיק החקירה נגד החשודים - הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, עוזרו, ארז וינר, ודובר צה"ל לשעבר, אבי בניהו. בה בעת, צפוי היועץ לפרסם דו"ח עב כרס בפרשה, שיסקור את השתלשלותה ויכיל תמלילי הקלטות של שיחות שעסקו בה והיו אסורים לפרסום. לצורך כך, פנתה היום הפרקליטות לבית המשפט וביקשה להסיר חלקית את צו איסור הפרסום שמוטל על הפרשה, שנחשפה לראשונה לפני חמש שנים. 
 
על פי ההערכות, הדו"ח הציבורי של וינשטיין צפוי להיות נוקב ולכלול ביקורת קשה על התנהלותם של המעורבים בפרשה. גורמים המעורבים בה הביעו פליאה על הצעד הזה, שלדעתם מהווה "כתב הגנה ליועץ המשפטי לממשלה, שחקר את הפרשה למרות שהמליצו לו לא לחקור ובכך נמשכה הסאגה במשך שנים. אם היה חושב שצריך להגיש כתב אישום - היה צריך להגיש".
 

מסירת מידע סודי והפרת אמונים

בכך תבוא אל קצה הפרשה, שהרעידה את המערכת הצבאית ואת המערכת הפוליטית במשך שנים, עם פרסום מסמך ובו הנחיות לבניית תדמית חיובית ליואב גלנט, שהיה אז מועמד לתפקיד הרמטכ"ל. החלטתו של וינשטיין מגיעה בעקבות חקירת משטרה נגד אשכנזי בשני חשדות, מסירת מידע סודי והפרת אמונים. על פי החשד, אשכנזי השתהה בדיווח על כך שמסמך הרפז נמצא בידיו לגורמי משטרה או ליועץ המשפטי לממשלה, אשר עמדו עמו בקשר בעניין, זאת על אף שידע כי נפתחה חקירת משטרה.
 

עוד נחקר אם אשכנזי, עוזרו לשעבר, ארז וינר, דובר צה"ל לשעבר, אבי בניהו ובועז הרפז, עסקו באיסוף חומר שיש בו כדי להטיל דופי בהתנהלות שר הביטחון דאז אהוד ברק ובאנשי לשכתו, על רקע היחסים המתוחים בין שתי הלשכות. עם זאת, לא התגבשה תשתית ראייתית נגד המעורבים לביצוע עבירות פליליות בנושא זה. ההחלטה הזו היא אחת האחרונות של וינשטיין בתפקידו, שאותו יעזוב בסוף החודש.