חשד למעשה מזעזע שבוצע בדיירת רחוב בת 63 הוביל להגשת כתב אישום נגד צעיר בן 19. פרקליטות מחוז ת"א הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד ולדימיר שטוקול, בן 19, בגין אונס, מעשה סדום בנסיבות אינוס ותקיפה הגורמת חבלה ממשית. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד נועה בר, המתלוננת ישנה בחדר המדרגות שבחניון "הבימה" בתל אביב. בסמוך לשעה 03:30 היא התעוררה וראתה את שטוקול עומד מולה כשהוא נוגע באיבר מינו.



המתלוננת המבוהלת ניסתה לצאת מחדר המדרגות, אולם שטוקול תפס אותה בחוזקה והדף אותה אל תוך חדר המדרגות. היא ניסתה לברוח אל עבר הקומה התחתונה, אולם שטוקול השיגהּ, גרר אותה במדרגות, קרע את בגדיה, והפילה אל הרצפה. על פי כתב האישום, הוא ביצע במתלוננת עבירות מין תוך שהיא צועקת לעזרה והוא חונק אותה וצועק עליה שתשתוק.



באותה העת ישן בחניון אדם נוסף, אשר שמע את זעקות המתלוננת לעזרה והחל ללכת בעקבותיהן. משראה את שטוקול מעל המתלוננת, ריסס לעברו גז פלפל ושטוקול ברח מהמקום. אותו אדם רדף אחרי שטוקול ובין השניים התפתח מאבק, במהלכו ריסס פעם נוספת גז פלפל לעברו של שטוקול, ואילו שטוקול תקף אותו באגרופים. בשלב מסוים הצליח שטוקול להימלט מן המקום.



בבקשת המעצר ציינה עו"ד בר: "מסוכנותו של המשיב מתעצמת שעה שטען בחקירותיו כי ביצע את העבירות במטרה להיכנס לכלא, וכי היה גם רוצח לשם כך."