כתב אישום הוגש היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד יובל זנזורי (42) ויריב קובלסקי (41) מקרית אונו, בגין הריגת בלדר, שהיה אמור להעביר עבורם סם מסוג קוקאין, אותו ייבאו מהולנד. הבלדר, רועי קאסר, מת לאחר שבלע 69 שקיות, שהחילו 487 גרם קוקאין. על פי כתב האישום, השניים לא הגישו עזרה לקאסר, שחש ברע ופרכס בנוכחותם. יחד עמם מואשם מקסים אזולאי (46) בביצוע עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, ניסיון ייבוא סמים מסוכנים וייבוא סמים מסוכנים.

קאסר, תושב קרית אונו בן 30, היה חברו של קובלסקי. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין שרית שמש מפרקליטות מחוז תל אביב, הוא החליט לשמש בלדר בשל קשיים כלכליים. זנזורי שידל אותו לטוס לאמסטרדם, שם יקבל לידיו קוקאין, אותו יבלע ויטוס בחזרה לישראל, תמורת סכום של 50,000 שקלים, מבלי ש"הסבירו למנוח את סכנת החיים הממשית הטמונה בבליעת כמות עצומה של סמים מסוכנים מסוג קוקאין". לפני הנסיעה אף נערך "ניסוי" באמצעות שקיות שהכילו קמח. לאחר שחשו כי קאסר "מוכן" למשימה, הוא טס לאמסטרדם, יחד עם קובלסקי.

ב-31 בינואר, לפני שטס חזרה לארץ, ארז קאסר את הסמים בתוך 69 חבילות ובלע אותן על פי ההנחיות של זנזורי וקובלסקי. כשנחת בישראל, נסע ישירות משדה התעופה לביתו של קובלסקי. השניים סיפקו לבלדר שלהם כדורים המאיצים את פעולת המעיים. זמן קצר לאחר מכן הוא חש ברע ואמר להם: "איזה באסה, אני עומד למות". קובלסקי התכוון להזעיק שירותי מגן דוד אדום, אך זנזורי הורה לו לא להתקשר, כדי שלא יעצרו. כעבור זמן מה, כשהחל קאסר לפרכס, קובלסקי התקשר למד"א.

זנזורי וקובלסקי אחזו בחברם בעודו מפרכס, הוציאו אותו מחוץ למשרד אל הרחוב והשכיבו אותו על המדרכה, כשהוא ממשיך לפרכס ודם ניגר מפיו. כאשר הגיע האמבולנס, טען זנזורי בפני הפאראמדיק כי הוא המודיע, אין לו כל הכרות עם המנוח, והלך מהמקום. כוחות מד"א ביצעו בו החייאה והוא הובהל לבית החולים תל השומר במצב קריטי, כשהוא מונשם ומורדם. בבית החולים עבר ניתוח, במהלכו הוצאו ממעיו את אריזות הסמים. למחרת נקבע מותו. "מותו של המנוח נגרם מדליפת סם מסוכן מסוג קוקאין בכמות גדולה, אשר גרמו לנזק מוחי היפוקסי והפרעת קצב", נכתב בכתב האישום.