לאחר חקירה ממושכת ומאמץ מודיעיני בארץ ובעולם, יוגש היום (שלישי) כתב אישום בגין רצח מוסטפא מוסרתי בן 56 ובנו רמדאן מוסרתי בן 29 תושבי רמלה בחודש נובמבר בשנה שעברה.



לאחר חקירה ארוכה הצליחה המשטרה לגבש תשתית ראייתית להגשת כתב אישום בעבירות רצח וקשירת קשר לפשע נגד איימן כראג'ה בן 36 תושב חריש, סלאח ג'רושי בן 36 מרמלה וחוסאם קשוט בן 33 מרמלה וכן נגד שריף כראג'ה בגין סיוע לרצח. קשוט רכש את אמונו של רמדאן מוסרתי, התארח בביתו בערב הרצח וסמוך לשעה 23:15 ירה בראשו של ולאחר מכן דקר למוות את האב מוסטפא ונמלט מהבית.יומיים לאחר הרצח יצא קשוט מישראל לרומניה, בחודש ינואר במהלך פעילות משותפת של משטרת ישראל ומשטרת רומניה בתיאום נציג משטרת ישראל במזרח אירופה. בחודש מרץ הוסגר לישראל קשוט ובמקביל עצרו החוקרים את איימן כראג'ה וסלאח ג'ארושי בגין רצח וקשירת קשר לפשע ואת שריף כראג'ה בגין סיוע לרצח.



מעצרם של הארבעה הוארך מעת לעת, והיום עם הבשלת התיק יוגש נגדם כתב אישום בגין רצח וקשירת קשר לפשע, ובקשה למעצר עד תום ההליכים. עוד עלה חשד כי בני משפחת כראג'ה ראו ברמדאן ומוסטפא מוסרתי אחראים לרצח הכפול של חילמי ומוראד כראג'ה במחלף נשרים בחודש דצמבר בשנת 2014 ועל פי החשד ביקשו לנקום את מותם של השניים באמצעות שליחת קשוט למשימה.



עוד עלה במהלך החקירה כי למחרת הרצח הכפול, ערך איימן כראג'ה מסיבה רבת משתתפים ביישוב חריש, בה הוא נראה משבח את רצח השניים, מקלל אותם, מתהדר בנקמה שיצאה אל הפועל ויורה יריות שמחה מנשק חם יחד עם נוספים. בגין התנהלותו במסיבה יואשם כראג'ה גם בעבירות אחזקת אמל"ח.