מעסה בספא בתל אביב הורשע היום (רביעי) בבית המשפט המחוזי בעיר באונס ובמעשים מגונים במטופלת. השופטים קיבלו, פה אחד, את גרסתה של המתלוננת, כי בעת שהעניק לה עיסוי, נגה בה המעסה באזורים מוצנעים בגופה וכן אנס אותה, זאת למרות בקשותיה כי יחדל ממעשיו. הם דחו את גרסתו של הנאשם, לפיה המתלוננת חשה כי היא נאנסת, אך למעשה היה זה חלק מהעיסוי. "מעשי הנאשם פגעו בערך המוגן גינו נקבעה העבירה הנדונה, שכן הוא ניצל את המתלוננת. הוא עשה אותה, בעל כורחה, מושא לסיפוק תאוותו המינית", נכתב בהכרעת הדין.



בפברואר 2014, הגיעה המתלוננת לספא "הבריאות שבפינוק", מלווה בחברתה, כדי לקבל עיסוי. לאחר קליטתן בדלפק הקבלה, עלתה לחדר הטיפולים יחד עם גיא גולדנבלט, המעסה ששובץ עבורה. כשהייתה לבדה בחדר, היא פשטה את בגדיה, למעט תחתוניה, ונשכבה על בטנה על מיטת העיסוי, כשהיא מכוסה בסדין. גולדנבלט נכנס לחדר והחל לעסות את גבה, כשידיו משוחות בשמן עיסויים.



בשלב מסוים, נגע המעסה בישבנה ובאיבר מינה ובהמשך ביצע בה מעשה אונס. האישה ביקשה ממנו להפסיק, אך הוא המשיך, גם לאחר שתם משך הזמן של העיסוי. כשיצאה מחדר הטיפולים, פנתה מיד לפקיד הקבלה והתלוננה על מעשיו של גולדנבלט. "מצבה הנפשי הקשה של המתלוננת לאחר תום העיסוי ויציאתה מחדר הטיפולים, מחזק אף הוא את אמיתות גרסתה", ציינו השופטים, גלעד נויטל, מאיר יפרח וגיליה רביד.



להגנתו טען גולדנבלט כי האישה התלוננה עליו מכיוון שלא הייתה מרוצה מהעיסוי. בהמשך טען כי התבלבלה כשחשבה שנגע בה וכי היה מדובר במגע השמן והסדין. "גרסתו הייתה לעתים לא רק לא נעדרת עקביות, אלא אף תמוהה", קבעו השופטים והרשיעו אותו בביצוע אונס ושלושה מקרים של מעשה מגונה.