מאבטח בתחנת משטרת מחוז תל אביב נחשד בבעילת נערה בת 15 ובהפצת סרטונים אינטימיים שלה, אולם שוחרר לאחר שבעימות שנערך בין השניים, הודתה הנערה כי הציגה את עצמה בפניו כבת 18. השניים הכירו ברשת "אינסטגרם" וניהלו קשר במשך כארבעה חודשים, במהלכם נהגה הנערה לבקר את המאבטח בתחנת המשטרה והשניים התגפפו בסמוך אליה, תחת אפם של השוטרים.



בעקבות תלונה שהגישה הנערה במשטרה, לאחר שהשניים נפרדו, נעצר המאבטח, צעיר בן 24, ביום ראשון שעבר. בית המשפט האריך את מעצרו בחמישה ימים, במהלכם טען כי לא ידע שמדובר בקטינה. עוד טען כי הסרטונים צולמו על ידי הנערה ובהסכמתה והודה כי העביר אותם לשני חברים. החוקרים ערכו עימות בינו לבין המתלוננת, בהן הודתה כי סיפרה לחשוד שהיא בת 18.



למרות זאת, ביום חמישי ביקשה המשטרה פעם נוספת, להאריך את מעצר המאבטח בחמישה ימים נוספים. השופטת, הדסה נאור, דחתה את הבקשה. בהחלטתה ציינה כי התרשמה שהמשטרה "לא פעלה בשקידה סבירה כדי לקדם את חקירת התיק" וכי "עד עתה לא נאספו די ראיות לביסוס החשד הסביר לביצוע העבירה" ושחררה את החשוד למעצר בית, אשר הסתיים אתמול.



המאבטח, שבילה במעצר חמישה ימים, מנסה להתאושש. סנגוריתו, עורכת הדין טלי גוטליב, מסרה כי מדובר ב"עוד דוגמא לקלות המכוערת בה עלולה נערה להפליל גבר על לא עוול בכפו. חבל שרק לאחר שהוכחתי כי המתלוננת הציגה עצמה כבת 17 בדף הפייסבוק שלה ובתעודת זהות מזויפת, הבאתי לשחרורו של מרשי".