פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (רביעי) כתב אישום לבית משפט השלום בעיר נגד העבריין בן כהן (41) בגין מעשה מגונה בכוח ואיומים. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אריאלה בן-אהרון, בעת שכהן היה מאושפז במחלקת השיקום האורתופדית בבית החולים תל השומר, הוא ביצע מעשה מגונה בא.א, שהייתה מאושפזת גם היא במחלקת השיקום בסמוך לחדרו של כהן, לאחר קטיעת רגלה.



על פי כתב האישום, בתאריך 29.7.16, סמוך לשעה 2:00 בלילה, נשמעו באזור בית החולים יריות, שהעירו את המתלוננת משנתה וגרמו לבהלה ואי שקט במחלקת השיקום ובקרב המטופלים. כשעה לאחר מכן, שכבה א.א במיטתה כשהיא ערה, ומספר מטופלים אחרים יושבים ליד מיטתה ומרגיעים אותה מבהלת היריות.



בסמוך לשעה זאת נכנס הנאשם לחדרה, כשהוא על כיסא גלגלים ומבושם מאלכוהול. הוא ניגש למיטתה, לחש באוזנה שהוא מעוניין לשוחח עמה ביחידות וביקש ממנה להוציא את יתר המטופלים מהחדר. א.א, שזיהתה את הנאשם וידעה כי הוא עבריין מוכר, ביקשה מיתר המטופלים לצאת מהחדר ונותרה עימו לבד בחדרה כשדלת החדר סגורה. מחוץ לדלת, עמד מאבטחו של כהן, והנאשם שהה בחדרה של א.א. לפחות 20 דקות, כשהוא יושב בכיסא הגלגלים ליד מיטתה.




"את שייכת לבן כהן, את יודעת מי זה"



במהלך שהותו בחדר, אמר הנאשם ל-א.א. שהיא "סקסית ומדליקה", והוא מעוניין שהיא תהיה בת זוגו. היא הסבירה לנאשם כי היא אינה מעוניינת בקשר זוגי באופן כללי עם אף אחד, אך הנאשם המשיך והפציר בה להיות עמו בקשר ואמר: "אני לא גבר בעיניך?", אך היא חזרה והסבירה לו כי אינה מעוניינת בקשר באופן כללי. הנאשם לא הרפה ואמר לה: "את שייכת לבן כהן, את יודעת מי זה בן כהן".



בן כהן בבית המשפט. צילום: פלאש 90
בן כהן בבית המשפט. צילום: פלאש 90



בהמשך, ביצע כהן ב- א.א. מעשה מגונה בכוח, בכך שאחז בידה השמאלית, משך אותה לכיוונו ואמר לה: "תסתכלי עלי". בידו השנייה אחז הנאשם בפניה של א.א. ונשק בפיה. א.א. התנגדה למעשיו וניסתה להתרחק ולסובב את ראשה, אך הנאשם אחז בידה ובראשה בחוזקה ונישק אותה בפיה פעם נוספת. במהלך האירוע, בכתה המתלוננת וביקשה מהנאשם לחדול ממעשיו. בנוסף, במהלך שהותו בחדר, אמר כהן, תוך ניצול שמו כעבריין ובכוונה להפחידה: "איפה את גרה? יש לך הורים? את בטח אוהבת אותם", ויצא מחדרה. בחלוף כחצי שעה, נכנס כהן לחדרה של המתלוננת פעם נוספת, ביקש מכל המטופלים ששהו בחדרה לצאת, ניגש למיטתה ואמר לה שהוא מתנצל אם עשה משהו לא בסדר וכי פעל בהשפעת אלכוהול.



כזכור, כהן נעצר לפני כשבוע בחשד שביצע מעשה מגונה במטופלת בעת שהשניים שהו באגף השיקום של בית החולים "תל השומר". בתלונה שהוגשה על-ידי הנהלת בית החולים עולה חשד לפיו במהלך ליל אמש, בעת שכהן וחבריו חגגו "מסיבת החלמה" לרגל סיום הליך השיקום של כהן והידיעה כי הוא עומד לקראת שחרור מבית החולים, ביצע כהן על-פי החשד מעשה מגונה במטופלת וזאת ככל הנראה שהיה תחת שכרות.