תושב הצפון שבגד במאהבת שלו, גילה כי היא מיהרה לספר לאשתו: "אני ובעלך הבאנו ילדה לעולם". בשלב הזה, חרב עליה עולמה של האישה החוקית שגילתה כי אחרי שבעלה בגד בה ובגד בפילגש, הוא ניהל רומן עם אישה נוספת, עמה יצא לשיט תענוגות ומימן לה ניתוח פלסטי.



אחרי 15 שנות נישואין ושלושה ילדים משותפים, גילתה האישה כי בעלה ניהל מספר רומנים מאחורי גבה. העימות הגדול התרחש כשהפילגש שממנה נולדה לבעלה ילדה, נבגדה גם היא וכנקמה טלפנה לרעייתו וסיפרה על הקשר ביניהם שנמשך שנים.



"עכשיו הוא מתנער ממני", סיפרה לאשתו, ”אז שיישא בתוצאות", היא הוסיפה. האישה לא המתינה זמן רב אחרי הטלפון מהפילגש וביקשה מבעלה הסברים. במקביל היא תבעה באמצעות עורך הדין אורן סולן גירושין ללא תנאים.



אולם, הסיפור לא הסתיים בבגידה כפולה, אלא הפך לבגידה משולשת. הנשים גילו כי אותו גבר עמו ניהלו מערכת יחסים בלעדית לכאורה, למעשה ניהל קשר עם פילגש שלישית, לה העניק קיצבה חודשית.



"אין טיפולי גמילה לבוגדים"


לגבר היו הסברים לכל הפרשיות הללו ולהגנתו טען כי "הילדה נולדה בטעות". לגבי הניתוח שמימן לאשה אחרת סיפר כי נתן לה רק הלוואה ואת הרומן עם השלישית הסביר כמעשה של גמילות חסדים.



הסבריו לא הניחו את דעתה של אשתו שטענה בין היתר באמצעות עו"ד סולן כי "מדובר בבעל שהשפיל אותי ובגד בי עם נשים רבות. טיפול זוגי לא עזר. אין טיפולי גמילה לבוגדים. גם הילדים ששמעו על הסיפור וגילו שיש להם אחות מאישה אחרת מרגישים רע מאד". לדבריה היא "לא יכולה לחיות עוד יום אחד עם הבוגד הזה שטוען כי הביא ילדה לעולם בטעות".



עורך הדין אורן סלון. צילום: ללא קרדיט
עורך הדין אורן סלון. צילום: ללא קרדיט



בית הדין הרבני ניסה לברר את קשריו של הגבר עם הנשים האחרות וקבע כי אם הבעל מעוניין בשלום בית, כפי שהוא דורש, היה מתנער מהקשר שניהל עם נשים אחרות. לכן נקבע שהחיוב בגט ייכנס לתוקף מיד אחרי שהצדדים יסדירו את ענייני הרכוש ביניהם בבית משפט לענייני משפחה.