אישה הרה בת 31 נפצעה קשה בתאונת פגע וברח ואיבדה את העובר, כך עולה מכתב אישום שהוגש היום (חמישי) נגד מרואן כורדי, תושב תל אביב בן 51. הנהג מואשם בנהיגה ללא רישיון, נהיגה בקלות ראש ו/או ברשלנות שגרמה לחבלה של ממש, הפקרה ביודעין לאחר תאונה שבה נפגע אדם, הדחה בחקירה, שיבוש מהלכי משפט ועבירות נוספות. בנוסף לכך, ביקשה הפרקליטות מבית המשפט לפסול את רישיונו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד חגי בנימין מפרקליטות מחוז תל אביב, למרות שכורדי מעולם לא הוציא רישיון נהיגה, הוא נתפס מספר פעמים נוהג ונדון לעונשי פסילה מלהוציא רישיון נהיגה. בעת האירוע המתואר בכתב האישום היה כורדי תחת פסילת רישיון, לאחר שנדון לתקופה מצטברת של 11 שנים וארבעה חודשים.
 
ב- 12.9.16, בשעה 7:30 בערך, הוא נהג ברכב פרטי בדרך שלמה בתל אביב, מכיוון מערב למזרח והתקרב אל מעבר חצייה. באותה עת הגיעה למקום צעירה בחודש השני להריונה, יחד עם שלושה ילדים. הארבעה עמדו לפני מעבר החצייה, וכאשר הבחינה כי הרכב רחוק מהם, החלו הארבעה לחצות את הכביש. "הנאשם נהג בחוסר מיומנות, ברשלנות, ובחוסר זהירות ולא נקט בשום אמצעי זהירות המתחייבים מהתקרבות למעבר חצייה", תואר בכתב האישום.

צילום ארכיון: פלאש 90



הותיר את הנפגעת שרועה על הכביש

כורדי פגע עם חזית הרכב באישה בעוצמה רבה והיא נהדפה למרחק של כ- 13.5 מטרים, עד אשר נפלה ונגרמו לה חבלות קשות. היא הובהלה לבית החולים "וולפסון", שם נזקקה לטיפול רפואי דחוף, ובין היתר, הורדמה והונשמה. מכתב האישום עולה כי במהלך ימי אשפוזה, בעקבות הכאבים העזים שחשה והטראומה שנגרמה לה, הפילה את עוברה. 
עוד עולה כי לאחר הפגיעה, כורדי עצר לרגע קצר את רכבו, אך אז המשיך בנסיעה ונמלט מהמקום, תוך שהוא מותיר את הנפגעת שרועה על הכביש ומבלי שהזעיק עזרה. בהמשך, הנאשם התקשר לאדם ממנו שכר את הרכב בערב שלפני התאונה, הודיע לו כי היה מעורב בתאונה אך נמלט מהמקום והפציר בו להתקשר למשטרה ולמסור תלונה כוזבת לפיה הרכב נגנב. בנוסף, ביקש ממנו כורדי שימחק את ההודעות ששלח לו.