כתב אישום הוגש הבוקר (שני) לבית המשפט המחוזי בלוד נגד נאצ'ר שוא, תושב יפו בן 51, בגין חשד לרצח אשתו, הוידה שוא (40), אם לארבעה ילדים. המנוחה נמצאה בסוף חודש אוקטובר ברכב ליד היישוב ברקן כשסימני אלימות על גופה, ולידה בן זוגה כשהוא פצוע באורח קל. הפרשה הותרה לפרסום רק היום, עם הגשת כתב האישום, כשהמניע לרצח עדיין לא ברור.



הפרקליטות ביקשה הבוקר לעצור את הנאשם עד תום התהליכים המשפטיים נגדו. מבקשת המעצר עולה כי הנאשם הכחיש את המיוחס לו בחקירתו, ובידי הפרקליטות חוות דעת ממנה עולה כי האישה הותקפה בצורה קשה. כמו כן ישנן עדויות של אזרחים ועוברי אורח אשר שמעו את צעקותיה לעזרה של האישה. 


אישה בת 40 נרצחה ביישוב ברקן שבשומרון
זירת הרצח. צילום: דוברות מד"א


בני המשפחה זעמו: "רוצח, תסתכל לי בעיניים"


בני משפחתה של שוא שהגיעו לבית המשפט סיפרו בשיחה עם מעריב-אונליין: "היינו בהלם מהרצח, לא ידענו על היסטוריה של אלימות ביניהם". אחת מבנותיהם של בני הזוג התפרצה לעבר אביה ואמרה: "רוצח, הוא נתן לה לגסוס שעה וחצי. אני רוצה להסתכל לו בעיניים ולשאול אותו למה עשה זאת".

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז המרכז, בני הזוג נסעו לבקר קרובי משפחה בכפר בידיא שבשומרון. קצת לאחר חצות שבו השניים ברכבם ולאחר תחילת הנסיעה החליט הנאשם לגרום למות המנוחה. הנאשם עצר את הרכב בשול הדרך, באזור הישובים ברקן וקרית נטפים, יצא מהרכב והחל לחבוט בעוצמה רבה, פעם אחר פעם, בראשה ובגופה של המנוחה בעזרת משקולת ברזל ואבנים גדולות שהיו בצד הדרך.

מיד לאחר מכן כיסה הנאשם באדמה את המשקולת המגואלת בדם, הכניס את המנוחה, אשר זעקה לעזרה, חזרה לרכב והמשיך בנסיעה. כעבור נסיעה קצרה עצר הנאשם בשנית את רכבו בשול הדרך, באזור התעשייה ברקן. בעודם מחוץ לרכב, המשיך הנאשם להכות בעוצמה בראשה ובגופה של המנוחה באמצעות אבנים. לאחר מכן גרר הנאשם את המנוחה חזרה לרכב, המשיך בנסיעה קצרה, עצר בשלישית בשול הדרך, הוציא את המנוחה מהרכב והניחה על הקרקע.

כשעתיים וחצי לאחר מכן התקשר הנאשם למד"א תוך שהוא מוסר הודעה כוזבת לפיה מות המנוחה נגרם כתוצאה משוד אלים שבוצע בידי אחרים, שעצרו את רכבם, שדדו את כספם והכו קשות את המנוחה, בעוד לאורך משך המאבק ניסה, כביכול, הנאשם לסייע למנוחה. כתוצאה ממעשיו של המשיב, נגרמו למנוחה חבלות רבות ומותה נקבע במקום.

כאמור, הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד תום התהליכים המשפטיים נגדו.