גרר ותקף ללא רחם: פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד צעיר בן 18 מאשדוד, שניסה יחד עם חברו בן ה-19 מתל אביב, לאנוס את דודתו (51) שהתגוררה בביתו של הנאשם.



על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד קרן שטרית, הצעירים שתו משכאות אלכוהוליים יחד עם קרובת המשפחה, ולאחר מכן עלו לדירת בן זוגה לשעבר, אשר דחה את בקשתה שישובו לחיות יחד. לבקשתו של בן הזוג לשעבר, הם גררו אותה מחוץ לדירה. מכתב האישום עולה כי האחיין וחברו ניצלו את מצבה של האישה וניסו לאנוס אותה ברחוב מול בניין מגורים. שני הצעירים ביצעו את המעשים על אף התנגדותה ותחנוניה שיחדלו ממעשיהם. "אני דודה שלך, אל תעשה את זה", צעקה לעבר האחיין שלה.



הנאשמים חדלו ממעשיהם רק לאחר שאדם, שהיה בדירת בן זוגה לשעבר, שמע את צעקותיה של המתלוננת, נחלץ לעזרתה והרחיק את הנאשמים. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירה של ניסיון אינוס בנסיבות מחמירות. הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.



נהג מונית חשוד בביצוע עבירות מין בבת 13 וחצי


בתוך כך, נהג מונית חשוד בביצוע עבירות מין בנערה בת 13 וחצי באזור ירושלים. צוות שוטרים שפעל בשעות הערב באזור צפון העיר הבחין במונית שחנתה בחניה ועוררה את חשדם. במונית אותרו הנערה ונהג המונית. בתחקור ראשוני של השוטרים עלה חשד שנפגעה על ידי הנהג. לאחר מכן הנהג עוכב לחקירה ובמקביל בוצעה לנערה חקירת ילדים מפאת גילה.



ממצאי החקירה עלה חשד כי נהג המונית אסף את הנערה לכיוון ביתה וביצע בה עבירות מין. עוד עלה כי הנהג ביצע בה עבירות דומות מספר שבועות קודם לכן באותן הנסיבות. בחקירה הראשונית הכחיש החשוד את המעשים, אך בהמשך קשר עצמו למיוחס לו. מחר יובא בפני בית המשפט להארכת מעצרו.



מונית, אילוסטרציה. צילום: קובי גדעון, פלאש 90
מונית, אילוסטרציה. צילום: קובי גדעון, פלאש 90