מקרה חמור מאוד של ניצול נשים שלא בידיעתן, שכלל צילום, טשטוש, וסחיטה, הביא למעצרו של שמואל בן אבו, תושב אבן מנחם בן 56, שחשוד כי היה מעורב בחמישה מקרים קשים, ביניהן גם פגיעה באם ובתה במהלך בילוי משותף של השלושה. רק לאחר פעילות אינטנסיבית, שכללה שימוש באמצעים טכנולוגיים, הצליחו החוקרים למצוא קשר בין הפרשות השונות.



הסיפור שהביא ללכידתו של בן אבו החל במהלך חודש אוגוסט 2016, אז הכיר את הקורבן הראשון שלו באמצעות אתר היכרויות. הנאשם נפגש עימה בצימר ובמהלך המפגש החדיר, על פי החשד, לכוס המשקה שלה "סם אונס". לאחר שהמתלוננת הייתה מטושטשת מהסם, הוא צילם אותה בעירום. 



לאחר זמן קצר, פנה אליה הנאשם ובתואנת שווא מסר לה כי מספר אנשים מנסים לסחוט אותו על רקע התמונות שהם צולמו יחדיו והם דורשים סכום של 170,000 ש"ח בתמורה שלא יפרסמו תמונות אלו. מספר ימים לאחר מכן, העבירה לו המתלוננת את הסכום באמצעות נהג מונית. בן אבו יצר מצג שווא לפיו נהג המונית נראה כמי שנשלח על ידי הסוחטים, וכאשר קיבל את הכסף, רכש באמצעותו שני רכבים.



בשלב זה, תאוותו של בן אבו הפילה אותו. שבועיים לאחר מקרה הסחיטה הראשון פנה שוב הנאשם אל הקורבן בטענה ששוב מנסים לסחוט אותו ודורשים ממנו עוד 170,000 ש"ח. הקורבן חשדה כי הנאשם סוחט ופנתה אל משטרת ישראל. בתיאום עם שוטרי משטרת ישראל קבעה האישה פגישה עם הנאשם בעיר טבריה, שם העבירה לו תחת עינם הפקוחה של שוטרים סמויים סכום של 5,000 ש"ח. מיד עם העברת הכסף הוא נעצר.



 סם אונס לקטינה בת 16 



לאחר המקרה, התגלה דרך פרקליטות מחוז צפון כי ישנן ארבע תלונות נוספות כנגד הנאשם, כאשר בשתיים מתוכן הוא חשוד בסימום נשים באמצעות "סם אונס" ובאחד מהמקרים ביצע מעשים מגונים באם ובביתה הקטינה בזמן שבילה יחד איתן. בשני המקרים האחרים קיים הנאשם יחסי מין בהסכמה עם נשים ותיעד אותן ללא ידיעתן במהלך קיום היחסים.



מחומר החקירה עולה כי הנאשם נהג לבחור את קורבנותיו דרך אתרי הכרויות שונים. בנוסף הנאשם נהג להשתמש בסם האונס אותו החדיר למשקאות, כשבין הנפגעות יש גם קטינה בת 16.



פרקליטות מחוז צפון הגישה היום בבית המשפט המחוזי בנצרת חמישה כתבי אישום שונים כנגד בן אבו בעבירות של שלילת כושר התנגדות, סחיטה באיומים, פגיעה בפרטיות גניבה ומעשים מגונים. במסגרת הבקשה למעצר עד תום ההליכים מעצרו של הנאשם הוארך עד להחלטה אחרת.



גורם משטרתי אמר בתגובה למקרה: "מדובר בעבריין סדרתי שנהג לפגוע בנשים, שאותן "צד" ברשת לסיפוק יצריו תוך כדי שהוא משתמש בתרופות שמנופקות על פי מרשם רופא. תרופות אלו גורמות לתופעת של טשטוש, סחרחורות וחוסר זיכרון ומשמשות כ"סם אונס" במטרה לשלול את כושר ההתנגדות. אנחנו פונים לנשים נוספות שנפגעו בדרך דומה להגיע ולמסור תלונה בתחנת המשטרה".