פרסום ראשון: דני דנקנר, יו"ר בנק הפועלים לשעבר, ישתחרר בחודש מאי, לאחר שוועדת השחרורים החליטה היום (חמישי) לנכות שליש מעונש המאסר שנגזר עליו בפרשת הולילנד. עורכות הדין שני אילוז ואלינה כרסנטי, שמייצגות את דנקנר בהליך השחרור המוקדם, מסרו בתגובה כי "אנו מודות לוועדה שהורתה על שחרורו המוקדם, ולפרקליטות שהסכימה לשחרורו, ללא ספק מדובר באדם ראוי שעבר כברת דרך משמעותית".



דנקנר הורשע במתן שוחד למתווך והלבנת הון, בגין תשלום של 1.3 מיליון שקל למתווך מאיר רבין, שהיה יד ימינו של שמואל דכנר, עד המדינה בפרשת הולילנד. שופט תבית המשפט המחוזי בתל אביב, דוד רוזן, דן אותו לשלוש שנות מאסר. בית המשפט העליון קיבל באופן חלקי את ערעורו וגזר עליו שנתיים מאסר. בחודש שעבר דחה נשיא המדינה, ראובן ריבלין, את בקשת החנינה שלו. זהו עונש המאסר השני שדנקנר מרצה, לאחר שריצה חצי שנת מאסר בפרשת הבנק הטורקי.



השחרור המוקדם יתבצע בהסכמת הפרקליטות ובהתאם לתוכנית של הרשות לשיקום האסיר, זאת לאחר שהתקבלה חוות דעת של גורמי הטיפול בכלא, במיוחד בקבוצת הטיפול בעבירות מרמה בה דנקנר השתתף. "האסיר תואר כמשתתף פעיל ומרכזי וההערכה כי נתרם מהטיפול", נכתב בהחלטת הוועדה. עם זאת, כתבו חברי הוועדה, כי "בעת ביצוע העבירות סבר דנקנר כי הוא פועל בתחום האפור, אך לא ראה עצמו מסתבך בפלילים. מצד שני הוא מודע לכך שפעל מתוך שיכרון כח כפי שהורגל במרוצת השנים בתפקידים הבכירים אותם מילא ובמעמד המקצועי-חברתי אליו השתייך".

עוד כתבו חברי הוועדה כי הם "מקווים כי האסיר לא יחזור לפעילות פלילית גם אם בעתיד ישתלב בעולם העסקים". בין תנאי השחרור של דנקנר עליו להתייצב במשטרה אחת לשבועיים, לעבוד בחברה עליה החליטה הרשות לשיקום האסיר, עליו לשהות במעצר בית החל מהשעה 22:00 בלילה ועד 6:00 בבוקר למחרת. עם זאת, הוועדה התירה לו לא לשהות במעצר לילי בערבי שישי ולילות חג כדי שיוכל להיות עם ילדיו.
בנוסף, יהיה על דנקנר להמשיך לשלם את הקנס שנגזר עליו בסכום של חצי מיליון שקל.