כתב אישום הוגש הבוקר (שני) נגד מאיר גולדשטיין, שערף את ראשה של אשתו לשעבר אדל קלמן. הוא מואשם ברציחתה לפני כחודש וחצי בביתה שבטבריה, ובשריפת גופתה. בכתב האישום מופיע תיאור מזעזע של האירוע וממנו עולה כי כי גולדשטיין תכנן מראש את הרצח ואף עשה "תרגילים" לגרושתו, כשבין היתר גרם לה זמן קצר לפני הרצח לחשוב כי עזב את דירתה והיא לבד בבית. כשיצאה מחדר השירותים הוא המתין לה עם סכין שאורך הלהב שלה כ-21 ס"מ, והתנפל עליה, תוך שהיא זועקת ומתחננת לחייה. לאחר שהתמוטטה, ערף את ראשה באמצעות הסכין והצית את הגופה. 
כזכור, על פי עדי הראייה, לאחר האירוע הוא אף הסתובב עם ראשה עטוף במגבת ברחובות טבריה. הוא ניגש לעבר מכולת אשפה שהיתה בסמוך לבניין המגורים ושם הצית את ראשה של המנוחה. מחקירת הרצח עולה בין היתר, כי מיד לאחר הרצח הוא דפק על דלתות שכניהם וזעק "הרגתי את עמלק". רק לאחר שהגיע לרחוב, זומנה המשטרה, לאחר שעדי ראייה ראו את בגדיו המגואלים בדם. 

זירת הרצח. צילום: תיעוד מבצעי מד"א
סנגורו של גולשטיין, עורך הדין אפרים דמרי, טען גם בדיון הנוכחי כי שולחו אינו שפוי. אבל, מכתב האישום עולה בין היתר, כי גולדשטיין תכנן מראש מלכודות לגרושתו, מה שלטענת הפרלקיטות סותר את הטענה כי לא היה שפוי בעת המעשה. עוד הוסיף פרקליטו, כי הבדיקה לגבי שפויותו צריכה להימשך. "יש להוציא צו שיחשוף את כל עברו הנפשי והרפואי של הנאשם, כדי לאפשר לפסיכיאטר המחוזי לקבל מידע הולם, ולחשוף מחדלים במידה והיו כאלה", הסביר עורך הדין.