בית המשפט לענייני משפחה בראשון לציון דחה את בקשתה של אם ממודיעין להעתיק את מקום מגוריה לירושלים, לאחר שהגרוש שלה ואבי בנה, המתגורר במודיעין, התנגד למהלך בשל המרחק שייווצר בינו לבין ילדם המשותף.  "כאשר זוג הורים מחליטים להביא ילד לעולם, הרי שחלק ממערכת המחויבויות שאותן הם נוטלים על עצמם הינו המחויבות לשמר ולטפח את הקשר של הקטין עם ההורה השני", כתבה השופטת בפסק הדין. "מחויבות זו עולה כאשר מדובר בהורים שגרים בבתים נפרדים". 
 
האם ביקשה להעביר את מקום המגורים כדי להתקרב למקום עבודתה. היא ביקשה לעשות כן בטרם תחל שנת הלימודים הקרובה מחר. האב, באמצעות עורכת הדין רות דיין וולפנר, טען כי שינוי מקום המגורים של האם יקשה עליו את הקשר עם ילדם ויפגע בחלוקת הזמנים השווה בין ההורים. 
 
השופטת מירה רום פלאי מינתה מומחית לניסוח חוות דעת בקשר להורים. מחוות הדעת עולה כי מדובר בשני הורים מעורבים ומיטיבים לבנם הקטן. "משכך הדבר, ואין מחלוקת כי טובתו של הילד תישמר ככל שהקשר שלו עם שני הוריו יישמר ויתעצם, יש לאפשר לשני ההורים הזדמנות שווה לגדל את הילד בנעימות".
 

השופטת קבעה כי בעקבות העתקת מקום מגוריו של הילד "ייווצר אי־שוויון בין הנוחות של האם לעומת הקושי והסרבול של האב לטפל בקטין ולדאוג לו". לפיכך נדחתה בקשת האם לשינוי מקום מגוריה עם בנה.