בן 24 מהוד השרון נעצר היום (רביעי) בחשד לאונס חברתו לשעבר בחוף השרון בהרצליה. אתמול בערב התקבלה במשטרה תלונה של בחורה בשנות העשרים לחייה מהרצליה, בגין אונס שעברה לטענתה על ידי חבר שלה לשעבר. עם קבלת תלונתה פתחה המשטרה בחקירה והחלה בפעולות לאיתור החשוד. היום בצהרים הוא נעצר על ידי השוטרים והובא לתחנה לצורך גביית גרסתו. מחר יובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בת"א.



לפני כחמישה חודשים אירע מקרה אחר של אונס נערה בהרצליה. המשטרה שלושה חשודים, בן 22 מהרצליה ושני צעירים כבני 20 מהדרום בחשד שהיו מעורבים באונס הקבוצתי. על פי החשד הכירה הנאנסת, צעירה בשנות העשרה לחייה, את אחד החשודים, תושב הרצליה, ובהסכמה הגיעה עמו לביתו. אלא, שלאחר זמן קצר הבחינה כי הם לא לבד וכי בבית המתינו להם גם שניים מחבריו, תושבי הדרום, אשר אנסו אותה בזה אחר זה במשך שעות ארוכות, חרף התנגדותה.



בעקבות מידע שהגיע למשטרה נפתחה במרחב ירקון חקירה מאומצת רגישה במהלכה נעצר הצעיר מהרצליה, שאותו הכירה הנאנסת. עם מעצרו הגיעו החוקרים גם אל הצעירה שתחילה סירבה להתלונן אולם לאחר שהשוטרים הבהירו לה כי מתנהלת חקירה היא הסכימה להגיש תלונה ושטחה בפני החוקרים את שעבר עליה. זמן קצר לאחר שהתלוננה נעצרו הערב נעצרו השניים האחרים שעל פי החשד היו שותפים למעשים.