לאחר שהתמודדה עם נושים שהותיר בעלה, עומדת כעת שרון פנאן, אלמנתו של מוני פנאן, מי ששימש עשרות שנים מכנהל קבוצת מכבי ת"א בכדורסל, מול תביעה שהגיש נגדה ציון נתן, חברו הטוב ושותפו העסקי לשעבר. פנאן סיפרה הבוקר (חמישי) ב-103FM: "אנחנו זוכרים את מוני שלנו כל יום וכל שעה אך החלטנו השנה שלא לעשות טקס. אנחנו עדיין נושמים את שאריות האבק שהוא השאיר לאחר מותו".



היא הוסיפה: "עומד נגדנו משפט על העלמת נכסים, ובשבוע שעבר עוד עמדתי במשפט מול חקירה צולבת בנושא. מי שטוען נגדנו הוא איש שהשקיע עם מוני והיה שותפו לעסקים, שטוען כי יש עסקים משותפים בין השניים מעבר לים. נותרתי להתמודד עם קשיים כלכליים, אני חיה חיים צנועים מאד ונותרתי לחיות על פת לחם".


"למדתי לחיות עם זה", סיפרה שרון. "הודבקו לי הסטיגמות של מעלימת נכסים ואישה הוללת, תווית של אישה שנוסעת לחו"ל בשביל קניות בעוד שאיש לא ידע מי אני ומה עומד מאחורי, החברה בעטה בי והתעלמה מהקיום שלי, כולם כאחד. החברה שלנו היום היא מאד חומרנית, אדם שיש לו הוא מלך ואדם שאין לו נזרק לשוליים. את האנשים הטובים באמת פגשתי באמצע הדרך, לא מהחיים הקודמים שלי". 
על הספר שכותבים על מכבי סיפרה שרון: "מוני מככב בספר הזה כי הוא היה חלק מאד גדול מהמנוע של המפעל הזה וישנה תעלומה גדולה על סיבת מותו. אני כבר שמונה שנים חיה עם סימני השאלה הללו בגופי, הדרך בה הוא מת אינה תואמת אותו. גם החוקר הפרטי שבדק את הנושא טען שזה לא אופייני לו, לא לדרך המוות ולאיך שהוא נמצא לאחר מותו. ישנם כל מיני ממצאים המדירים שינה מעיני. לא עשו ניתוח לאחר המוות, אני לא הקפדתי על זה וטעיתי בכך. יש דו"ח פתולוגי שאף יפורסם בספר על מכבי. זו תעלומה. יש לפתוח מחדש את החקירה על נסיבות מותו".
לסיום טענה שרון: "מכבי לא הושיטו יד אלא בעטו אותי החוצה בצורה מאד משפילה. תבעתי אותם ואף הפסדתי במשפט, לא הייתה חמלה כלפיי, מעט מאד אנשים מגלים חמלה".
עריכה: איתמר זיגלמן