ימות בכלא: נדב סלע, שהורשע הבוקר (רביעי) ברצח אשתו דור כרסנטי, ילדיו, יוסף ובנימין ובן השכנים נחמן עתיה במושבה מגדל לפני שנה וחצי, נידון בצהריים לארבעה מאסרי עולם מצטברים וכן לעשר שנות מאסר על ניסיון רצח אחיו של נחמן, נתן. בעת מתן גזר הדין אמר השופט כי מדובר ברצח חריג בחומרתו. כמו כן, נגזר על סלע לפצות את משפחות הקורבנות. על רצח אשתו יפצה את משפחתה ב-258,000 ש"ח. על רצח ילדיו יפצה את עזבונם ב-516,000 ש"ח. על רצח נחמן עתיה יפצה את משפחתו ב-258,000 ש"ח ועל ניסיון הרצח של אחיו יפצה ב-100,000 ש"ח.
נדב סלע לאחר הכרעת הדין. ללא קרדיט
 
כאמור, מוקדם יותר היום הרשיע בית המשפט המחוזי בנצרת את סלע ברצח המרובע, לאחר שקבע כי טענתו לאי שפיות אינה מתקבלת. השופט אשר קולה אמר כי "הנאשם במחשבה תחילה נטל ארבע נפשות, ארבעה עולמות. הנאשם מורשע בארבע עבירות רצח במחשבה תחילה". המשמעות היא שככל הנראה סלע יישלח לארבעה מאסרי עולם. "איננו יודעים מה הניע את הנאשם לעשות מעשיו, איננו יודעים מדוע קופדו חייהם של ארבע נשמות טהורות, והגם שאיננו יודעים והגם שהלב נוטה להאמין שאדם 'נורמלי' לא יעשה כן, הרי שהעובדות מוכיחות, כי במובן המשפטי היה הנאשם, ועודנו, אחראי למעשיו", כתב השופט קולה. 
השופט דני צרפתי כתב בהכרעת הדין כי "לדידי, הוכח מעל לכל ספק סביר, כי בפנינו נאשם בעל קוים של הפרעת אישיות אנטי סוציאלית, הפועל להתחזות לחולה נפש, על מנת לנסות ולחמוק מלתת את הדין על מעשיו הנפשעים".



אמה של דור, רווית סבג, אמרה לאחר הכרעת הדין: "אני רק רוצה לומר תודה לבית המשפט ולשופטים שהבינו בדיוק מה שאנחנו הבנו מהשנייה הראשונה. הוא רצח אותם בתכנון רב ובדעה צלולה ביותר. וזו טיפת הנחמה לדור, יוסף, בנימין ונחמן שינוחו ותהא נשמתם צרורה בצרור החיים".

עו"ד טלי איזנברג שייצגה מטעם הסיוע המשפטי במשרד המשפטים את סבג, אמרה כי "בית המשפט הכריע בבירור וללא ספק כי הרצח המחריד בוצע באופן מודע ובהכרה מלאה, ולא נתן מקום לניסיון הנואל להוביל את בית המשפט בכחש ולנצל לרעה את ההליך המשפטי וההגנות במסגרתו".

הרצח שזעזע את המדינה

דור כרסנטי ושני בניה, בנימין ויוסף וכן את בן השכנים נחמן עתיה. על פי כתב האישום, ב-28 בינואר 2017, נענה אחיו של נחמן, נתן, להזמנתו של סלע והגיע לבקר בביתו. באותו זמן היו בבית הנאשם, דור, יוסף ובנימין. סמוך לשעה 13:00 הצטרף גם נחמן לאחיו. בשלב מסוים החליט הנאשם להמית את דור, יוסף, בנימין, נחמן ונתן. סמוך לשעה 14:00 נטל הנאשם סכיני שף ממטבח הבית, כאשר באותו זמן עמדה דור במטבח הבית ועסקה בהכנת ארוחת הצהריים, בנימין ישן במיטת התינוק בחדר השינה ונחמן ונתן שיחקו בסלון הבית עם הפעוט יוסף.
 
סלע דקר באמצעות הסכינים את דור, אשר ניסתה להתגונן מפניו, אך הנאשם המשיך במעשיו. בזמן שהוא דקר את אשתו, ניסו נחמן ואחיו נתן להימלט דרך חלון הבית אך ללא הצלחה. הנאשם המשיך וניגש לנתן והחל לדקור אותו באמצעות הסכינים. בשלב מסוים נתן העמיד פני מת בתקווה כי כך יניח לו הנאשם, ואכן סלע סבר כי הצליח להמית את נתן. לאחר מכן הוא המשיך לעבר נחמן ובנו הפעוט יוסף שהיו בסמוך. הוא דקר את נחמן עד שהצליח להכניעו, ולאחר מכן ניגש לבנו הפעוט יוסף ופצע אותו בגרונו באמצעות הסכינים ולבנו התינוק בנימין שהיה בחדר השינה. את התינוק הוא פצע אותו בגרונו באמצעות הסכינים.
 
כשהבין סלע שהצליח לרצוח את כולם ניגש לחדר השינה החליף את בגדיו ונעליו ונמלט מהדלת האחורית של הבית. נתן, שהבין כי הוא יצא מהבית, ניגש לעבר דור וניסה להעירה משלא נענה ניסה לברוח דרך דלת הבית הקדמית וכשהבין שהיא נעולה פתח את חלון הבית בכוח ונמלט דרכו. עובר אורח שהבחין בו פצוע הזעיק את כוחות המשטרה.