פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עורך דין מיכל אזולאי, הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אברהם חי חסון בן ה-43 בגין עבירה של חבלה בכוונה מחמירה על רקע ויכוח עם שכנו. על פי כתב האישום, החשוד פרץ לביתו של שכנו, לאחר שנאבק עם אשתו ובהמשך דקר בעוצמה את המתלונן. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.



חסון, המתגורר עם משפחתו סמוך לביתו של המתלונן בצור הדסה, לקח חלק בוויכוח סתמי עם משפחת המתלונן, מה שהביאו לקחת סכין בעלת להב באורך של כ-20 ס"מ מביתו, אותה הניח אותה במותניו במכנסיו, ולצאת במהירות מביתו לעבר המתלונן.



בדרכו אל המתלונן, ניסתה אשתו של הנאשם למנוע ממנו להתקרב למתלונן וצעקה לעברו שיחדל וייכנס לבית, אך הנאשם נאבק עמה, הדף אותה, הצליח להשתחרר מאחיזתה ולאחר מכן שלף את הסכין ממותניו ורץ לכיוון המתלונן, הניף את הסכין לעברו, נעץ אותה בעוצמה באמתו הימנית וחתך אותה לאורך כ-12 ס"מ.



בית המשפט המחוזי בירושלים. צילום: אתר הרשות השופטת
בית המשפט המחוזי בירושלים. צילום: אתר הרשות השופטת



יש לציין כי לחשוד יש 11 הרשעות קודמות, בין היתר הרשעה בעבירות של שוד מזוין, חטיפה לשם חבלה חמורה, חטיפה לשם כליאה, וסחר באדם לעיסוק בזנות בגינן ריצה 10 שנות מאסר.



כמו כן, יש לו הרשעות בעבירות של איומים, בעבירות ניסיון להפרת הוראה חוקית, הפרעה ותקיפת עובד ציבור, העלבת עובד ציבור, ידיעות כוזבות, שיבוש הליכי משפט, תקיפה סתם, היזק לרכוש במזיד ועבירות נוספות הכוללות מאסרים ממושכים.