בית משפט השלום בחיפה גזר היום (חמישי), שנת מאסר על רחל לוי (69), מטפלת לתאומים בני 7 חודשים, שהתעללה באחד מהם  לפני 3.5 שנים. לוי הורשעה על פי הודאתה בעבירות של תקיפת קטין או חסר ישע הגורמת חבלה של ממש, תקיפה בנסיבות מחמירות ותקיפה סתם. 

על פי כתב האישום המתוקן, לוי היכתה את אחד התאומים בראשו, בין היתר באמצעות בקבוק, ולאחר מכן כשסירב לאכול מהבקבוק, נשענה הנאשמת על גופו עם פלג גופה העליון והצמידה את ראשה לראשו. 
למחרת, כאשר שכב התינוק על השטיח בסלון הבית, הרימה אותו הנאשמת, הפכה אותו בחוזקה על גבו, הטיחה אותו בשטיח וניערה את גופו מספר פעמים. מספר דקות לאחר מכן, טלטלה הנאשמת את התינוק בעודו יושב בסל קל ונתנה לו מספר מכות באמצעות ידה, באזור הפנים. 

גם אחותם של התאומים, בת 3 באותה תקופה, היתה נתונה להתעללות מצד המטפלת. באחד הימים היא ניגשה ללוי, אשר ישבה על רצפת הסלון ונתנה לה מכה קלה בגב. הנאשמת בתגובה דחפה בחוזקה את האחות, אשר נפלה על הרצפה ופרצה בבכי. 
אמם של הילדים העידה במשפט כי מצלמות האבטחה שהותקנו בבית הראו את האגרסיביות חסרת הלב שעושה דברים נוראיים לילדים שלה. אין יום שהילד לא קיבל מהנאשמת מנה. מאז הם מנסים להשתקם.
השופטת אורית קנטור כתבה בגזר הדין כי "מעשי הנאשמת חמורים ומצדיקים ענישה משמעותית, כאשר יש להוקיע אלימות כלפי תינוקות רכים כתופעה בלתי נסבלת ובלתי מתקבלת על הדעת, במיוחד כאשר מדובר במטפלת שהיתה אמורה לטפל בתינוק עליו השגיחה ולא לנקוט כלפיו באלימות מכל סוג שהוא". 
"לא ניתן איפוא להימנע מהטלת עונש מאסר מאחורי סורג ובריח גם אם עסקינן באישה כבת 69, ללא עבר פלילי, כאשר ניתן לראות באירוע – המתמשך – סוג של מעידה חד פעמית באורחות חייה".