משפחתו של חברו של ארי נשר, החשוד שהרכיב אותו על האופניים החשמליים וגרם ברשלנות למותו, שלחה היום (שבת) מכתב התראה לפני תביעה למפכ"ל המשטרה. הם טוענים, כי "המשטרה זיהמה את החקירה". עוד נטען במכתב, כי הם עומדים לפנות למחלקה לחקירות שוטרים, שכן המשטרה הכריזה כבר מי האשם באירוע.
חשוב להדגיש כי עצם זימונו של הנער לחקירה באזהרה, התבצע על פי הנחיית הפרקליטות. חקירת הנער לא תתקיים מחר ותידחה למועד אחר שיתואם מול פרקליטו עורך הדין דניאל חקלאי.

בין היתר נכתב: "המשטרה חרצה את דינו של הקטן טרם חקירתו ובירור עובדות התאונה לאשורן. נהג שיכור השתמש ברכב ככלי רצח וברח. המשטרה לא ביצעה בדיקת שכרות אלא לאחר 4 שעות, למרות שהנהג נתפס כשעה וחצי לאחר התאונה". 
 
"ברור כי החקירה זוהמה ושובשה, כשהיא מבוצעת תחת דעה קדומה ונחרצת של המשטרה שכבר חרצה את דינו של הקטין בטרם חקירתו ובירור העובדות. לפיכך, משפחת הקטין דורשת את התנהלות המשטרה והעברת החקירה למחוז אחר. כמו כן, עקב אטימות המשטרה והתנהלותה, נגרם לקטין נזק נפשי חמור ביותר שהינו בר פיצוי".

ממשטרת ישראל נמסר: "צר לנו על על האובדן שחווה הנער כאשר איבד את חברו הטוב בתאונה בה היה מעורב . בתיאום ובהנחיית הפרקליטות על משטרת ישראל לחקור את הנער על מידת מעורבותו בתאונה בה קיפח חברו, ארי נשר ז״ל, את חייו. צר לנו כי המשפחה בוחרת לתקוף את המשטרה ואת נציגיה במקום לעשות את הדבר הבסיסי המצופה מכל אזרח נורמטיבי ולהשיב לשאלות החוקרים שמבצעים את תפקידם ברגישות הראויה. המשטרה חוקרת כל חשד, כולל חשדות שיש בהם לכאורה כדי לסתור זה את זה והכל כדי להגיע לחקר האמת. למותר לציין כי במקביל, נמשכת חקירת הנהג הפוגע בחשדות נגדו ואין בחקירה זו בכדי להשליך על חקירת חשדות אלה. התקפות אלו מיותרות ולא ירפו את ידי החוקרים בבואם לבצע את החקירה ללא משוא פנים מתוך חתירה לצדק גם עבור משפחתו של ארי ז״ל".

המכתב המלא:



כזכור, ביום חמישי דוברת המשטרה מירב לפידות אמרה בראיון בגלי צה"ל כי "זה ברור שגם אימו וגם עורך דינו של הנער יגיבו כמו שהם הגיבו", פתחה לפידות. היא הוסיפה: "לא צריך להיות גאון גדול בתקשורת כדי להבין את זה. אין קשר מפציעתו בתאונה למידת המעורבות שלו בתאונה. בואו נשים את הדברים על דיוקם - אם הקייס שלהם היה כל כך חזק, הם היו אומרים את הדברים בחקירה, ובזאת היה נגמר העניין. אבל ברורה להם מידת מעורבותו בתאונה, ובגלל זה הם הולכים למתקפה תקשורתית". 

"הילד נחקר בבית חולים, ועוד פעם בבית. הוא היה פצוע אחרי התאונה, הוא אדם פרטי וקטין ולכן לא הוצאנו הודעה על כך. רק על התאונה הוצאנו הודעה. אחרי שכל חומר הריאיות הצטבר, חקרנו. צריך לזכור שגם אספה שתק בימים הראשונים עד שהוא פתח את הפה שלו. הוא היה במעצר 10 ימים ועכשיו הוא בעוד תשעה ימים מעצר בית. יש פה שני אנשים שאנחנו חוקרים. אני לא רוצה לקבוע את התוצאות, ואנחנו חוקרים את האחריות המשותפת שלהם.