הותר לפרסום כי הבכיר במשרד התחבורה שנעצר במסגרת פרשת שחיתות הוא דרור גונן, ראש אגף תחבורה ציבורית במשרד התחבורה. הוא נעצר לפני כשבוע במסגרת חקירה שמנהלת יאל"כ בלהב 433, במהלכה נקשר שמו בטובות הנאה שוות כסף ושוחד מגורמים בהנהלת חברת אפיקים, שגם נציגיה נעצרו לחקירה וכן מחברה ציבורית אחרת נוספת. גונן מכחיש את החקירות נגדו.
עו"ד אלי כץ, פרקליטו של גונן מסר: "הוא עובד ציבור שמעולם לא דבק בו רבב, בחודשים האחרונים נעשו ניסיונות חוזרים ונישנים לסכל את קידומו המהיר באמצעים פסולים ולצערנו, פרשה זאת היא חלק מאותו ניסיון לסכל את מינויו לתפקיד בכיר, תוך פגיעה בשמו הטוב ובמוניטין המקצועי שצבר לאורך השנים". 

כזכור, השבוע נחשף חשד לשחיתות חמורה במשרד התחבורה, לאחר שהמשטרה עצרה את גונן, החשוד במתן העדפה לחברת תחבורה ציבורית על פני חברות תחבורה ציבורית אחרות, 
 

על פי החשד, במסגרת הסדר עם בעלי חברת התחבורה הציבורית, בני זוג ושני ילדיהם, דאג מאז שנת 2014 לקדם את ענייניהם במשרד ולדאוג עבורם לזיכיון להפעלת קווי תחבורה ציבורית ברשויות מקומיות ברחבי הארץ, ובתמורה העבירו לו בני המשפחה, על פי החשד, טובות הנאה שוות כסף. עיכובם של בני המשפחה ומעצרו של הבכיר התאפשרו לאחר פשיטה על בתי החשודים ומשרדי חברת התחבורה הציבורית, וכן על משרדו של הבכיר במשרד התחבורה, שם בוצעו חיפושים ונאספו מסמכים הנבחנים על ידי חוקרי היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) בלהב 433 המנהלים את החקירה.
מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לחקור ולחשוף תהליכים פסולים תוך ניגוד עניינים, ותחתור להגיע לכל מקום שבו יש חשד לשחיתות ציבורית הפוגעת בסדרי השלטון ובאזרחים הנורמטיביים".