פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (שלישי) כתב אישום חמור נגד בשאר סולטאנה (בן 23) בגין הריגת לואי חיט ושיבוש הליכי משפט, ונגד עבד אל-רחים סולטאנה (בן 30), אחיו, בגין תקיפה בנסיבות מחמירות בצוותא ושיבוש הליכי משפט. 

כזכור, על פי כתב האישום, הנאשמים הם אחים שהתגוררו בעיר טירה, אשר רצו לנקום בחיט על כך שהתארס לבת זוגו של עבד בעבר. האירוע, שהתרחש ב-5:30 לפנות בוקר, היה בתקופת הבחירות המקומיות. עבד הבחין בחיט, והתקשר לאחיו, שהגיע למקום כשהוא נושא סכין מתקפלת. לאחר שהגיע, קרא בשאר למנוח, לקח אותו למדרכה סמוכה ובין השניים החלו חילופי דחיפות.

לאחר שאדם נוסף הפריד ביניהם, החל המנוח לחצות את הכביש ולהתרחק. בשלב זה, שלף בשאר את הסכין המתקפלת והחל לדלוק בעקבותיו של המנוח כשהוא אוחז בידו את הסכין הפתוחה. בשאר התקרב למנוח בריצה כשהסכין שלופה בידו והסתער עליו.

בת זוגו של עבד משכה את ידו של עבד וניסתה למנוע ממנו מלהתעמת, אך הוא השתחרר מאחיזתה והצטרף לאחיו. שני הנאשמים תקפו את המנוח יחד, תוך שהם הולמים בחלקי גופו השונים. אדם אשר שהה במקום ניסה להפריד בין הניצים, ללא הצלחה. במהלך האירוע דקר בשאר את המנוח באזור החזה והלב והניף את הסכין באוויר לעברו פעמים נוספות בניסיון לדקרו.

לבסוף, הצליח המנוח להימלט מהנאשמים לעבר סמטה סמוכה. הנאשמים דלקו אחריו, תוך שבשאר מנופף בסכין באוויר, כאשר  עוברי אורח ניסו לעצור אותם. במהלך המרדף בסמטה זרק בשאר את הסכין לעבר המנוח והסכין פגעה בקרקע. המנוח המשיך בבריחה מהנאשמים בעודו פצוע ומדמם והתמוטט בחצר בית בסמוך לסמטה. הוא נפטר בבית החולים זמן קצר לאחר האירוע. 
 
אך בזאת לא סיימו השניים את העבודה, והחליטו להימלט מהמקום, כשהם מחליפים כרטיסי SIM ומספרי טלפון, ואף החליפו מקומות לינה והכל כדי לטשטש עקבותיהם, לשבש את הליכי החקירה ולמנוע תפיסתם על ידי המשטרה.


כעת מבקשת הפרקליטות להאריך את מעצרם של הנאשמים עד תום ההליכים נגדם.