משטרת ישראל עצרה הבוקר (שני) 13 חשודים בעבירות של הטרדה מינית, מעשים מגונים בקטינה עד 14 וחלקם גם ניסיון אינוס תוך שהם מודעים היטב לגילה הצעיר וזאת באמצעות שוטרת, שפעלה כסוכנת סמויה בדמותה של קטינה, כך הותר לפרסום. בין העצורים, עובד ברשות להגנת עדים, קשיש בן 78 ועובד במערך האחזקה של קבוצת מכבי תל אביב בכדורגל.



מבצע מלכודת ברשת ללכידת פדופילים

במהלך החודשים האחרונים, הפעילה משטרת ישראל שוטרת שפעלה במרחב הסייבר כסוכנת סמויה בדמותה של קטינה, כאשר במהלך התקופה, גברים מכל רחבי הארץ יצרו קשר עם השוטרת, צ'וטטו עמה וביצעו עבירות של הטרדה מינית, מעשה מגונה בקטינה עד 14 וחלקם גם ניסיון אינוס על אף שהדגישה בפניהם שוב ושוב כי הינה קטינה.



הבוקר, אור ליום שני, עם המעבר משלב החקירה הסמויה לגלויה, פשטו עשרות שוטרים, בלשים ולוחמים על בתיהם של חשודים מרחבי הארץ ועצרו 13 חשודים (78-18 מאזורים שונים בארץ) ובבתיהם נתפסו מכשירי מדיה שונים שעפ"י החשד שימשו לביצוע העבירות. במהלך היום יובאו החשודים לבית משפט השלום בתל אביב שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם. 


אחד החשודים בפרשיה (25, כפר קרע) נעצר כבר במהלך חודש אוקטובר 2018 וזאת לאחר שהציע ל"קטינה" כי יסדר לה גברים שישלמו לה כסף תמורת סקס, לחץ עליה להיפגש עמו לצורך קיום יחסי מין ואף שלח לה תמונות של הצימר בו רצה לשכב עמה. הוא נעצר תוך מפגש מבוים שהתקיים בעיר חולון ובתום חקירתו הוגש נגדו כתב אישום חמור. 

מועדון הכדורגל מכבי תל אביב פרסם הודעה לפיה "אנו מאשרים כי עוזר האפסנאי של הקבוצה הבוגרת, דקר רביב, נלקח לפנות בוקר לחקירה משטרתית במסגרת מעצר 13 החשודים בעבירות מין נגד קטינות. על פי הודעת המועדון, דקר שוחרר בערבות עצמית של 1,000 שקלים והוצא לחופשה".

הסוכנת הסמויה אמרה כי "בתור חוקרת משטרה שנחשפתי לשיחות האלה, הייתי מוטרדת בעצמי. לא רוצה לחשוב איך ילדה בת 13, שלא נחשפה עדיין לעולם הזה, אמורה להרגיש, ואיזו טראומה היא חווה ואיך זה ילווה אותה בהמשך החיים".