בית הדין הארצי לעבודה דחה בקשת רשות ערעור שהגישו חברי ועד העובדים של מכון התקנים על החלטה של בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב. הערעור שנדחה הוגש על ידי חברי הוועד בדרישה להוציא צו מניעה נגד מינויו של ד"ר בנימין ברוש לתפקיד מנהל אגף בניין.

מנהל אגף בניין הוא תפקיד מפתח במכון התקנים, ובפועל אינו מאויש זה תקופה במנהל קבוע. המכון פרסם מכרז פנימי לאיוש התפקיד, ולאחר שניגש אליו מועמד אחד בלבד הוחלט על פרסום מכרז חיצוני. 

בתום שלוש ישיבות ולאחר שנבחנו ורואיינו המועמדים, החליטה הוועדה (ברוב של שלושה מול שניים) לבחור בברוש, שהגיע מחוץ למכון, והעדיפה אותו על פני מועמד שבו תמך הוועד (יצחק כהן). 

הוועד פנה לבית הדין האזורי לעבודה בבקשה לבטל את הבחירה, בטענה שברוש לא עומד בתנאי הסף של המכרז ושההליך היה נגוע בשיקולים זרים של מנהלת משאבי אנוש, שרצתה לבוא חשבון עם הוועד ולכן הצביעה נגד המועמד שבו הם תמכו. 

מנגד טענה הנהלת המכון, באמצעות עורכי הדין ליאת סעדון־לוי ורן גפטר חרמש ממשרד רובין שמואלביץ, כי המנהל שנבחר הוא בעל תואר שלישי (דוקטור) בהנדסת בניין, סגן אלוף במיל', מרצה בכיר להנדסה אזרחית, וניסיונו ומומחיותו בתחום מוכחים.

השופטת ד"ר אריאלה גילצר כץ דחתה את טענות חברי הוועד, וקבעה כי הם "נטלו חלק פעיל ומרכזי במכרז לאורך כל הדרך ולא הלינו נגדו".