מעצר החשודים הוארך: כוחות המשטרה עצרו היום (שני) ארבעה חשודים, שהיו מעורבים ככל הנראה באירוע התקיפה של חה"כ לשעבר יהודה גליק, שהגיע לאזור וואדי גוז במסגרת ביקור ניחום אבלים בבית משפחתו של איאד אלחלאק, שנורה על ידי שוטרים בתחילת החודש. 

בעקבות התקיפה, גליק נפצע באורח קל ופונה לצורך קבלת טיפול רפואי. לאחר הדיווח על התקיפה, החלה חקירה משטרתית שהובילה למעצרם של ארבעה צעירים, תושבי מזרח ירושלים בין הגילאים 18 ל-25. שלושה מהם הובאו הבוקר לבית משפט השלום בירושלים, שם אושרה הארכת מעצרם בשלושה ימים, עד לתאריך ה- 17.6. בהמשך היום יובא החשוד הרביעי לצורך דיון בהארכת מעצרו. 

כזכור, גליק התייחס למקרה לאחר שהתרחש וסיפר: "חטפתי מכות יבשות בכל הגוף. הגעתי לבית המשפחה, משום שמאז המקרה של אלחאלק אני מאד נסער, כמו כל בית ישראל. באתי בשם אנשים שרוצים שלום בעיר הזו, כמחווה של רצון טוב. לאחר שנכנסתי לבית והצגתי את עצמי, נכנסו כעשרה בחורים, תפסו אותי וזרקו אותי במדרגות. לאחר מכן, כ-30 אנשים נוספים התנפלו עלי בסטירות ובמכות". 

עוד הוסיף חבר הכנסת לשעבר כי "אחד מבני המשפחה הגן עליי, ניסה להרחיק אותם. הם המשיכו בכל מעלה הרחוב עד שהגעתי לתחנת כיבוי אש מקומית, שם תפסתי מחסה והזמנתי משטרה ואמבולנס. חבל שאנשים לא מבינים שאלימות גורמת לכולנו נזק. רק היום עשינו תפילה משותפת לשלום ופיוס בארה"ב. נמשיך לפעול למען השלום ואף אחד לא יצליח לשבור אותם. ללא בן המשפחה שהציל אותי, ייתכן וחיי לא היו ניצלים".