אלפי זוגות בישראל מתגרשים מידי שנה לאחר שהגיעו למסקנה כי אין מנוס מפרידה. לרוב, הליך גירושין הוא טעון ומורכב מבחינה רגשית ולעיתים גם מבחינה משפטית, ולפיכך מחייב את הצדדים להתמודד עם סוגיות רבות הקשורות לפרידה. במסגרת ההליך מתעוררות לא אחת מחלוקות בנוגע למשמורת הילדים, לחלוקת הרכוש בין הצדדים, לדמי המזונות ולסוגיות נוספות.

הליך גירושין משפיע רגשית על הצדדים המתגרשים ועל ילדיהם
הליך הגירושין מביא עימו תפנית משמעותית בכל תחומי החיים של בני המשפחה, משנה את המצב הקיים בבית ומאלץ את הצדדים וילדיהם להתמודד עם המצב החדש. לגירושין יש השפעה מטלטלת על הצדדים שעד לא מזמן היו בני זוג וחלקו את חייהם יחדיו. לנוכח ההשפעה הרגשית של ההליך על הצדדים שעלולים לחוות במסגרתו תסכול, כעס, אכזבה, פחד ועוד שלל רגשות מסוגים שונים, עלולים להתפתח ביניהם סכסוכי גירושין בעצימות גבוהה.

נוסף להשפעה המטלטלת של הליך הגירושין על הצדדים עצמם, אם לצדדים יש ילדים משותפים, גם הם עלולים להיות מושפעים באופן ישיר מהשינוי הדרסטי במבנה התא המשפחתי. במקרים רבים הילדים עלולים לסבול ממתח, חרדה, מועקה ותחושת אשמה במהלך הליכי הגירושין של הוריהם. פירוק המסגרת המשפחתית עלול לערער את הילדים ולגרום להם נזק בלתי הפיך בהיעדר טיפול מתאים.

לפניה ישירה אל עורכת דין ומגשרת ענבל כספי גאון, לחץ/י כאן

איך לבחור עורך דין לענייני גירושין?
כדי לצלוח בשלום את הליכי הגירושין מומלץ מאוד לפנות לעורך דין מקצועי ומיומן בתחום הגירושין, שמחד גיסא בקיא בהוראות החוק הרלבנטיות ובפסיקת בית המשפט למשפחה ובית הדין הרבני ומאידך גיסא מנוסה מספיק כדי להימנע מהיגררות לסכסוכים משפטיים ממושכים, יקרים ומיותרים.

לפני שבוחרים בעורך דין לענייני גירושין, חשוב מאוד לבחון את ניסיונו בתחום, להתרשם מהשכלתו המשפטית ומהישגיו המקצועיים, וליצור עימו קשר לצורך התרשמות מיחסו ללקוח, סבלנותו ורמתו המקצועית. מכיוון שהליך הגירושין מערב לא מעט רגשות ואמוציות, חשוב שעורך הדין יהיה קשוב ורגיש לצרכים של הלקוח.

הגעה להסכמות במסגרת הליך גישור במשפחה
עורכת דין ומגשרת ענבל כספי גאון היא בעלת משרד עורכי דין עצמאי בתחום דיני המשפחה, בעלת ניסיון רב בענייני גירושין, הסכמי ממון, צוואות וירושות, משמורת ילדים, מזונות, הסכמי חיים משותפים, ייפוי כוח מתמשך והליכי גישור במשפחה. עורכת הדין ענבל כספי גאון משלבת מקצועיות, חשיבה מקורית, יצירתיות וידע משפטי מקיף, נרחב ומעמיק בתחום דיני המשפחה וזאת תוך מתן יחס אישי ללקוחות המשרד. עו"ד כספי גאון מוסמכת כמגשרת ופועלת ליישוב סכסוכים בין צדדים במסגרת תיקי משפחה רגישים ומורכבים לצורך הגעה להסכמות שמקובלות על הצדדים וייתור הצורך בניהול הליכים משפטיים יקרים וממושכים.

עורכת הדין ומגשרת ענבל כספי גאון וצוות משרדה מעניקים לכל לקוחות המשרד שירות אישי ומקצועי, וליווי משפטי צמוד בהתאם לצורך. צוות המשרד בהנהגתה של עו"ד כספי גאון פועל במלוא הנחישות והמרץ כדי להשיג את מטרות הלקוח במסגרת ניהול מאבק משפטי בבית המשפט לענייני משפחה ובבית הדין הרבני בהתאם לצורך. ניסיונה הרב של עו"ד כספי גאון מעניק לה אפשרות לגבש אסטרטגיית פעולה מתאימה כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר עבור לקוחות המשרד.

משרד עו"ד ענבל כספי גאון- שדרות אח"י אילת 9, חיפה טלפון 053-6130839

הכתבה באדיבות אתר עורכי הדין LawGuide.

*לתשומת ליבך, המידע בעמוד זה אינו מהווה יעוץ מכל סוג או המלצה לנקיטת הליך או אי נקיטת הליך. כל המסתמך על המידע עושה זאת על אחריותו בלבד. נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת.