במשטרה דוחים את טענות בני משפחתה של סוהא מנסור, קורבן החיסול אתמול בטירה, שפורסמו היום (שלישי) בכלי התקשורת, וטוענים כי לא היו איומים לעברה של מנסור טרם המעשה, וכי לא הוגשה תלונה בנושא. 

גורמים במשטרה מציינים כי התרחש אירוע של הצתת רכב שבעטיו המשטרה פעלה במהירות, הביאה למעצרו של חשוד במעשה, ובתום חקירה הוגש נגדו כתב אישום ומעצרו הוארך עד תום ההליכים נגדו. 

יש לציין כי מדובר במשפחה מורחבת, כאשר בתוכה ישנם סכסוכים שונים, ולא ברור מה גרם למעשה אותו אירוע התנקשות בחייה של הקורבן. במשטרה לא הוגשה תלונה בגין איומים, לא על ידי סוהא המנוחה ולא על ידי מי מבני משפחתה וכל הקשור אליהם.

כזכור, סוהא מנסור בת ה-38 נורתה אמש למוות בטירה. צוותי מד''א שהגיעו לזירת האירוע נאלצו לקבוע את מותה והמשטרה פתחה בחקירת המקרה.

מחקירה ראשונית של האירוע עלה כי מנסור שהתה בבית העסק שלה, מכון קוסמטיקה, בזמן שאלמוני נכנס פנימה ופתח בירי מכוון לעברה ונמלט מהמקום. במשטרה מעריכים כי מנסור הייתה היעד לחיסול, אולם בשלב הזה אין בידי המשטרה חשודים. נזכיר כי מדובר בבת משפחה מורחבת שבתוכה מתנהלים סכסוכים עתיקי יומין, וכבר נרשמו מספר אירועים אלימים בעבר בקרבה במסגרת אותם סכסוכים פנימיים. אולם, לא ברור מהן הנסיבות לאירוע מהיום.