כארבע שנות מאסר בפועל נגזרו על מחבל שיידה אבנים לעבר מכונית ישראלית בגוש עציון ופצע תינוק, זאת נוסף לתשלום פיצויים למשפחה. 
עונשי מאסר דומים נגזרו על שאר מבצעי הפיגוע, וסך הפיצויים הכללי שישלמו למשפחה עומד על עשרות אלפי שקלים. הפיגוע אירע לפני כשנתיים וחצי בכביש 60 (עוקף חלחול), בין חברון לגוש עציון. המחבלים התמקמו בצד הדרך, ומשהבחינו ברכב ישראלי רגמו אותו באבנים ממרחק של עשרה מטרים ופגעו בו. ברכב נסעו באותה העת זוג הורים ושני ילדיהם הקטנים. בנם הקטן, תינוק בן תשעה חודשים, נפצע קל מרסיסי זכוכית בפניו.

הוריו של התינוק הזעיקו את כוחות ההצלה והמשיכו בנסיעה לאורך 150 מטרים נוספים, עד שהבחינו בחיילים ששהו בצד הכביש ועצרו לידם.
המחבל הואשם בגרימת חבלה בכוונה מחמירה ובזריקת אבנים לעבר רכב נוסע, ובית המשפט הצבאי יהודה במחנה עופר קיבל את הסדר הטיעון והשית עליו עונש מאסר בפועל של כארבע שנים, נוסף לעונש מאסר על תנאי ותשלום פיצויים בסך 15 אלף שקל לנפגעים.
גם על שאר חברי החוליה, שניים במספר, הוגשו הסדרי טיעון עם עונשים דומים של כארבע שנות מאסר בפועל ותשלום מראש של 15 אלף שקל כל אחד - ובסך הכל תשלום פיצויים של 45 אלף שקל לנפגעים.

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו, המלווה את המשפחה כנפגעי עבירה, מסר: "בתיק הזה, כמו גם בתיקים אחרים שאנו מלווים, בא לביטוי הכוח של נפגעי העבירה".

מתן פלג, יו"ר תנועת "אם תרצו" אשר תנועותו מלווה משפחות שכולות ונפגעי פעולות איבה מסר כי: "מדובר בלעג לרש שכן הוא מאפשר למפגע הבא לפעול ולצאת בעונש קל מאוד. כל מחבל בפוטנציה חייב לדעת כי אם יבחר בדרך הטרור משפחתו תגורש והוא ירקב כל חייו בבתי הכלא. אסור שההרתעה הישראלית תשחק עד דק. דם ילדי ישראל אינו הפקר".