בית המשפט העליון דחה לאחרונה ערעור שהגיש יוסף ראובני, שהורשע בביצוע מעשים מגונים בקטינה ונשלח לשמונה שנות מאסר. עוד נדרש הנאשם לשלם 50 אלף שקל פיצויים לילדה.

ראובני, תושב קריית גת, הורשע בשנה שעברה בתקיפת הילדה בסוף שנת 2019. לאחר המעשים שביצע, הורה ראובני לילדה לחזור לביתה ואמר לה "שלא קרה שום דבר". באותו זמן הוא היה נתון לצו פיקוח ומעקב שהוטל עליו לאחר שריצה עונש מאסר בגין עבירות דומות. בפרקליטות הדגישו כי לראובני יש עבר פלילי עשיר שכולל שבעה מאסרים בפועל בגין תקיפת ילדים.

בנושא נוסף: בית המשפט גזר לאחרונה שמונה שנות מאסר על גבר שהורשע בביצוע עבירות מין בשני קטינים במקווה ובבית כנסת. מכתב האישום עולה כי מעשי התקיפה בוצעו במהלך פרק זמן של כשנה, בין השנים 2006־2007. במהלך תקופה זאת התקיימו בין הנאשם למתלוננים מפגשים רבים במקומות שונים, כולל כאמור במקווה ובבית כנסת בירושלים, שם התגוררו השניים.

חנק והשליכו ארצה

היום ייפתח משפטו של יוסף אלהואשלה, תושב הפזורה הבדואית הנאשם בניסיון רצח של אחיינו בן השבע. הפרקליטות טוענת כי הנאשם לקח את הילד למחסן, שם חנק אותו, הרים אותו בידיו והשליכו ארצה בניסיון לרצוח אותו. בשלב מסוים הילד איבד את הכרתו ושכב על הקרקע כאשר הנאשם עזב את המקום.