ערנותם של הורים לקטינה בת 11 ויוזמתם של חוקרי מחלק המוסר ביחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז תל אביב במשטרה הובילו למעצרו של תושב נתניה בן 32, החשוד בשורה של עבירות פדופיליה ברשת החברתית לרבות אינוס. במשטרה קוראים להורים לגלות מעורבות ולצפות בהתכתבויות ברשת של ילדיהם.

לפני מספר שבועות הגיעו הורים לילדה בת 11 למשטרה וסיפרו לחוקרים במחלק המוסר אודות חשד שהתעורר בליבם בנוגע להתכתבות שהתנהלה בין בתם הקטינה לבין אחר. החקירה הסמויה החלה לאחר שממוקד 105 להגנה על ילדים ברשת של המשטרה התקבל דיווח אודות אדם שפנה באופן מיני לילדות שהשתמשו בישומון טיקטוק. 

החוקרים שצפו בהתכתבות ביקשו מהקטינה את הסלולרי שלה ורכשו עבורה סלולרי אחר.

את הסלולרי של הקטינה הפכו החוקרים למלכודת עבור החשוד שפעל כ"צייד" של קטינות ברשת הטיקטוק, איתן ניהל שיחות בוטות בעלות אופי מיני ואף ביקש מחלקן לבצע בגופן מעשים מיניים.

החשוד כך עולה, הפך את היישומון לזירת צייד עבורו ואת החשד הזה היו צריכים החוקרים לבסס.

אחד החוקרים שהמשיך להתכתב עם החשוד תיעד כל שיחה והצליח לעקוב אחר אופן ההתנהלות של החשוד.

החוקר הרגיל עצמו לניהול שיחה והתכתבות השומרות על מאפייני שפה ילדותיים ומתאים את התבטאויותיו ל"גילו" החדש. 

במהלך איסוף הראיות חשפו החוקרים את שיטת הפעולה של החשוד, שאפשרה לו להגיע לילדות בגיל המטרה שחיפש, 12-8 לערך, וליצור איתן קשר. על פי החשד, תחת שם המשתמש Doscar654 נכנס החשוד לאפליקציית טיקטוק והשתלב במשחק "רול בלוקס" המיועד לילדים קטנים.

במשטרה מציינים כי החשוד פנה לילדות, הפך אותן ל'עוקבות' שלו וכך יכול היה לפנות אליהן תוך שימוש בשפה מינית בוטה ובהפניית בקשות בעלות תוכן מיני מובהק. 

בחלק מהמקרים הפנה החשוד את הילדות להמשך התכתבות מינית, חלקה אף בשידור חי, באינסטגרם, סנאפצ'ט ו-וואטסאפ. 

במהלך איסוף הראיות הסמוי נגד החשוד, נסגר חשבונו על ידי טיקטוק והחוקרים עברו מיד לחקירה גלויה, עצרו את החשוד בביתו ותפסו את מכשיר הטלפון שלו, שם נחשפו ראיות רבות הקושרות אותו לעשרות התכתבויות מיניות עם ילדות, לרבות צילומים בעלי תוכן מיני ששלחו לו לבקשתו.

עוד עלה בחקירה, כי באחת השיחות המצולמות שערך החשוד עם אחת הילדות, הוא ביקש ממנה לבצע בגופה מעשים המעלים חשד לביצוע עבירת אינוס.  

החשוד נחקר במחלק המוסר של ימ"ר ת"א, והשבוע, עם סיום חקירתו, הוגשה בעניינו הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.