בית המשפט העליון דחה הבוקר (שלישי) שני ערעורים של נאשמים בעבירות מין ואונס. הערעור הראשון נדחה לאחר שהמערער הורשע בבית המשפט המחוזי בלוד בגין עבירות מין שביצע בבתו החורגת ונידון ל-13 שנות מאסר. הערעור השני נדחה לאחר שעל המערער נגזרו שמונה שנות מאסר בגין אונס חיילת. 

במקרה הראשון, על פי החלטת בית המשפט המחוזי, בין השנים 2013 ל-2016, התגורר המערער עם בתו החורגת ועם אימה באותו הבית, וביצע עבירות מין רבות בקטינה שטרם מלאו לה 14. על פי פסק הדין של בית המשפט המחוזי, לאחר ביצוע המעשים אף הפציר המערער בקטינה כי לא תגלה את מעשיו לאימה. בית המשפט המחוזי הכריע כי בגין עבירות קשות אלו, ירצה המערער 13 שנות מאסר ויפצה את הקטינה ב-120,000 ש"ח.

שופטי בית המשפט העליון, הנדל, ברון ושטיין לא מצאו פגם בהחלטתם של שופטי בית המשפט המחוזי, וציינו: "בית משפט קמא נקט משנה-זהירות בקביעותיו והרשיע את המערער רק במעשים שביחס אליהם נמצאה תשתית ראייתית מוצקה באופן שאינו משאיר מקום לספק".

במקרה השני, בית המשפט העליון בהרכב בראשותה של הנשיאה אסתר חיות, דחה את ערעורו של אדם שהורשע באונס חיילת במלון באילת, לאחר שנגזרו עליו 8 שנות מאסר ופיצוי של 70,000 ש"ח למתלוננת. על פי האשמות נגדו, לאחר כניסת הנאשם והמתלוננת לחדר בבית המלון, החל הנאשם לגעת בגופה של המתלוננת. על אף שהמתלוננת הפצירה בו להפסיק, הוא ביצע את המעשים בניגוד לרצונה.

"התרשמות בית המשפט מעדות המערער הייתה כי מדובר בעדות מתחמקת, מיתממת ומתפתלת, שאינה ראויה לאמון", ציינו שופטי עליון בהחלטתם, והוסיפו: "עדות של מי שהאמת אינה נר לרגליו, מניפולטיבי וחלקלק, ה'שולף' תשובות לא מדויקות ומעצב אותן כך שתתאמנה לגרסתו".