מקרה תקיפה חמור התרחש בתחילת השבוע בפתח תקווה - תלמיד ישיבה מזרם הציונות הדתית הותקף באופן אכזרי על ידי שלושה חשודים, כך נודע ל"מעריב". עוד נודע כי נער בן 15 עוכב לחקירה, בחשד למעורבות, ושוחרר בתנאים מגבילים לביתו.

אחד החשודים, שהכו ללא רחם את הנער, השתמש בשוקר חשמלי וחשמל אותו כ־20 פעמים ברציפות. האירוע התרחש לעיני המאבטח של המוסד החינוכי ומספר תלמידים ששהו באזור באותו זמן. בשלב מסוים הצליחו מספר תלמידים לחלץ את הנער מידי תוקפיו. הקורבן, שסבל ממכות יבשות ומחבלות, קיבל טיפול רפואי בבית החולים שניידר, ולאחר מכן נשלח הביתה להשגחה.

כוחות משטרה מתחנת פתח תקווה, סיירים מאגף הביטחון של העירייה וצוות החינוך של הישיבה הוזעקו למקום ופתחו בסריקות אחר התוקפים, שנמלטו מהזירה. במשטרה נעזרים במצלמות אבטחה בניסיון לאתר את החשודים.

מבדיקת האירוע התברר כי השלושה הגיעו לישיבה ככל הנראה על מנת לאתר תלמיד שחייב להם לכאורה כספים. לאחר שלא עלה בידם למצוא אותו, הם החליטו על פי החשד לכלות את זעמם בקורבן, שעשה את דרכו לביתו בתום יום הלימודים.

אחד השכנים באזור סיפר כי התושבים מזועזעים מהתקיפה החמורה: "מדובר בלינץ'. לא פחות מזה. שלושה אנשים שתוקפים באכזריות שכזו תלמיד? אחד מהם היה עם שוקר חשמלי. איך קורה מעשה כזה לאור יום בתחומי מקום ציבור? פשוט נורא", אמר ל"מעריב". 

אמו של התלמיד שהוכה סיפרה להורים האחרים בישיבה כי האירוע התרחש אל מול המאבטח, אולם זה נותר חסר אונים, לדבריה. "אלמלא תושייתם של תלמידים אחרים, האירוע הזה יכול היה להסתיים אחרת", כתבה האם הנסערת להורים האחרים, והוסיפה: "כיצד זרים, אחד מהם עם שוקר חשמלי, נכנסים לתחום הישיבה באין מפריע? מה תפקידו של מאבטח בסיטואציה שכזאת?".

בעקבות המקרה החליטה העירייה לרשת את הישיבה במצלמות אבטחה נוספות, בעיקר בחלק האחורי במקום, שם התרחשה התקיפה. עוד הוחלט להתקין קודן חירום בכניסה ולתגבר את הסיורים באזור, בעיקר לקראת סיום שעות הלימודים.