מטפלת אזרחית נפאל, בת 38, נעצרה בחשד לתקיפת קשישה בת 88 בה טיפלה ברמלה. השוטרים פתחו אמש בחקירה, עם קבלת התלונה שעניינה חשד לתקיפת קשישה סיעודית חסרת ישע, על ידי המטפלת המתגוררת עמה. בהתאם לצורכי החקירה, היא הובאה הבוקר (שלישי) לדיון בבית משפט השלום בראשון לציון, בבקשה להאריך את מעצרה. 

הסיפור נחשף לאחר שבתה של הקשישה זיהתה חבלה בראשה של אמה. כאשר התעורר בקרבה החשד, הסתכלה הבת במצלמות האבטחה המותקנות בבית הקשישה, ואז גילתה מספר אירועים, כאשר בין היתר המטפלת הטיחה את הקשישה על המיטה, הכתה אותה וחבטה בה במספר מועדים.

החומר המצולם הועבר למשטרה, שביצעה את מעצרה של העובדת הזרה. העובדת מכחישה את החשדות, וטוענת כי במקרה שבו הטיחה, לכאורה, את הקשישה במיטה היא תפסה בחוזקה את הקשישה, שעמדה ליפול, לדבריה. במשטרה בוחנים את גרסתה. החוקרים יבחנו את כל התיעודים מהתקופה האחרונה. היום, כאמור, היא הובאה לדיון בבית משפט השלום בראשון לציון.

אירוע דומה אירע אמש, כאשר נתין זר שמוצאו אוזבקי, כבן 40, נעצר בחשד להתעללות ופגיעה בקשיש בן 95 בו טיפל באור יהודה. החשוד נעצר והועבר לחקירה בתחנת מסובים, בחשד להתעללות ותקיפת חסר ישע. הבוקר, בהתאם לחקירה וממצאיה, תבקש המשטרה מבית המשפט להאריך את מעצרו.