במשטרה התנהלה בימים האחרונים חקירה סמויה ביחידה 105 בלהב 433, זאת בעקבות דיווח שהתקבל אודות סחיטה מינית של קטינה. על פי החשד, הקטינה שהייתה חברה בקבוצה סגורה של בני נוער באפליקציה חברתית, השתתפה ביחד עם חברי הקבוצה, בתחרות ביניהם שנקראה "למי הגוף היפה". במהלך התחרות שיתפו הקטינים מרצונם החופשי, סרטוני עירום אינטימיים אישיים וחודרניים.

במהלך החקירה עלה כי הסרטון שצילמה ושיתפה הקורבן, הגיע לידי שני קטינים שהחלו לסחוט אותה באיומים לשלם להם סכומי כסף גדולים או שהסרטון יופץ בקרב ילדי בית הספר. הקורבן שנאלצה לשתף פעולה עם הסוחטים, שילמה לשני הקטינים 20 אלף ש"ח במזומן ותכשיטים במספר מועדים שונים. אולם, הסוחטים המשיכו לאיים בניסיון לסחוט כספים נוספים ומשלא קיבלו את מבוקשם, הפיצו את הסרטון.

לאחר פעולות חקירה מאומצות, אותרו שני החשודים מאזור הצפון ונעצרו הבוקר עם המעבר לחקירה גלויה בחשד לקבלת דבר במרמה, מעשה מגונה בקטין שטרם מלאו לו 16 בהסכמה שהושגה במרמה, שימוש בגופו ש קטין לפרסום תועבה ובו דמות קטין, סחיטה באיומים והטרדה מינית. במסגרת דיון הארכת מעצר שנערך אתמול בבימ"ש השלום בראשל"צ, הוארך מעצרו של חשוד אחד עד לתאריך 30.1 והחשוד השני עד ל-28.1.