יחידה 105 בלהב 433 עצרה היום (שני) שבעה חשודים שהפיצו מאות תמונות וסרטוני עירום של קטינות ובגירות ישראליות ללא ידיעתן בקבוצה סודית באפליקציית טלגרם. זאת, לאחר שבשבועות האחרונים התנהלה חקירה סמויה, בעקבות תלונות וחומרי חקירה שהצטברו אודות הקבוצה העונה לשם "שיתופים", אשר בתוכה התקיימו התכתבויות עם תוכן מיני בין חברי הקבוצה.

עוד עלה מהחקירה, כי בקבוצה שיתפו סרטונים ותמונות בעלי אופי מיני של קטינות ובגירות ישראליות ללא ידיעתן. עפ"י החשד, בקבוצה שפעלה מזה מספר חודשים, שיתפו חברי הקבוצה למעלה מ-170 סרטונים ותמונות, תוך פגיעה בפרטיותן של עשרות נשים וקטינות. שוטרי יחידה 105 ביחד עם יחידת הסייבר בלהב 433, הצליחו לחשוף את זהותם של חלק מחברי הקבוצה.

עם מעבר החקירה לשלב הגלוי ולאחר גביית עדויות מהקורבנות, פשוט הבוקר שוטרי להב 433 על בתיהם של שבעה חשודים וביצעו מעצרים וחיפושים. במהלכם, נתפסו אמצעי מדיה דיגיטליים שונים. החקירה ממשיכה להתנהל על ידי המשטרה בליווי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה. בהתאם לצורכי החקירה וככל שיידרש החשודים יובאו לדיון בבקשה להארכת מעצרם בבימ"ש השלום בראשל"צ.

כאמור, על פי חוק הסרטונים, הפצה או פרסום של סרטונים ותמונות בעלי אופן מיני ללא אישור המצולמים, נחשבים לעבירה חמורה שדינה עד חמש שנות מאסר.