הדיון הראשון שהתקיים במשפט העליון בערעורו של עמירם בן אוליאל, שהורשע ברצח שלושה מבני משפחת דוואבשה בכפר דומא ב־31 ביולי 2015, הסתיים הערב (שני). עורך הדין אביגדור פלדמן, המייצג את בן אוליאל אמר כי "בית המשפט העליון יצטרך לשאול את עצמו האם אנו עומדים להשתייך למדינות שמאפשרות עינוי של נחקרים, או שאנחנו מדינה מתוקנת ואנחנו מבינים שההשגה שהשגת של הודאה היא לא מטרת הכל. האמצעים שהשתמשו בהם ושראיתי אותם גרמו לי לזעזוע".

עו"ד פלדמן ועו"ד ויהושע רזניק, הדגישו כי הודאתו של בן-אוליאל הוצאה בעינויים, שלא כחוק. כזכור, נעצר בן-אוליאל בחשד למעורבות במעשה בדומא, במסגרתו נהרגו שלושה מבני משפחת דוואבשה. הוא נחקר במשך למעלה מ-20 יום על ידי חוקרי השב"כ, כאשר בחלק מהזמן הוא גם נחקר ב"חקירות צורך", חקירות בהן נעשה שימוש באמצעים מיוחדים, הכוללים עינויים קשים. במהלך הדיון במשפטו טען בן-אוליאל כי ההודאות נגבו ממנו בעינויים, אך ביהמ"ש קיבל אותן בכל זאת. 

בחודש שעבר גזר בית המשפט המחוזי מרכז בלוד על בן אוליאל שלושה מאסרי עולם ועוד 17 שנות מאסר. את בן אוליאל מייצגים עורכי הדין אביגדור פלדמן ויהושע רזניק, מי שכיהן בעבר כמשנה לפרקליט המדינה. לדברי פלדמן, המזוהה בעיקר עם ייצוג משפטי של פלסטינים ואנשי שמאל, הוא החליט לקחת על עצמו את הטיפול בתיק לאחר שלמד אותו.

"שיניתי את דעתי, משום שקראתי את התיק והסתבר לי שכל ההרשעה של בן אוליאל בנויה על הודאה שהוצאה ממנו בעינויים", הסביר. לדבריו, הערעור יסוב סביב השאלה "האם הודאות שניתנו בעינויים אכן תקפות?". אמש התקיימה הפגנה מול בית המשפט העליון במחאה על העינויים שעבר כביכול בן אוליאל ובקריאה לשחררו. בהפגנה השתתפו חברי כנסת, רבנים ואישי ציבור.

במודעה לקראת ההפגנה נכתב כי "אחרי שש שנים של מאבק, רגע האמת הגיע. רגע לפני הערעור של עמירם בן אוליאל, נגיע כולנו ונזעק בקול גדול – עוצרים את העינויים, משחררים את עמירם". בית המשפט המחוזי קבע כי בן אוליאל עונה בחקירותיו בשב"כ ופסל את מרבית הודאותיו, אך עם זאת, הכשיר חלק מהחקירות חרף העינויים - והרשיע את בן אוליאל על בסיסן.