בית הכנסת "איילת השחר" במרכז רמלה הוצת אתמול (שני) בידי פורעים. על פי עדויות התושבים, הפורעים שנכנסו למקום שברו חלון ומיד החלו להבעיר את המקום. כסאו של הרב נשרף, תיקרת בית הכנסת ומערכת המיזוג ניזקו קשות. בנס השריפה לא כילתה את המקום.

מתפלל שגר בסמוך שמע פיצוץ עז מרחבת בית הכנסת ומיהר למקום. הוא מצא את בית הכנסת בוער בתוכו, והחל לזעוק לעזרה לעבר השכנים שהזעיקו במהירות את כוחות הכיבוי. חוקרי המשטרה שהגיעו למקום מצאו שאריות של דלק ששימש ככל הנראה להצתה.

מהתושבים נמסר בתגובה: "שוב שפל נורא ופגיעה קשה בית הכנסת במרכז רמלה. תמונות של בית כנסת השרוף וכיסאו של הרב מנהיג הקהילה חרוך, מזכירים ימים שחורים משחור לעמנו. נדרשת כאן התערבות ממשלתית ברורה וגינויים למעשה הנפשע מכל קצוות החברה הישראלית. פורעים ערבים שמרשים לעצמם פעם אחר פעם במרכז מדינת ישראל לירות צרורות בכל שעות היממה, לנהוג באלימות וליידות אבנים ובקבוקים כלפי ילדים יהודים, וכעת להשליך בקבוק תבערה לעבר בית כנסת, לא יהססו להגיע למעשים חמורים בהרבה.

"אנו דורשים פעולה נחושה וברורה של משטרת ישראל שתוביל למעצר מיידי של הפורעים מחללים בית הכנסת, לצד מעצרם של הפורעים מהאירועים האחרונים, ועמדתם לדין".