שופט בית משפט השלום באשדוד, יהודה ליבליין, אישר הסכם פשרה לגבר שנפצע כשמעד ונפצע בשל מדרכה משובשת בקרית מלאכי. על פי ההסכם אליו הגיעה עו"ד בת חן טייץ, שיצגה את התובע העירייה וחברת הביטוח ישלמו לתובע סכום של 82 אלף שקלים.

על פי התביעה, התובע בן 39, הלך בדרכו לביתו בקרית מלאכי, כאשר לפתע נתקלה רגלו במדרכה משובשת שיצרה הפרשי גובה וכתוצאה מכך נפל התובע ארצה ונחבל בקרסול רגל ימין. מיד לאחר הנפילה פנה התובע לרפואה דחופה כשהוא סובל מנפיחות והגבלות תנועות, קושי בהליכה ועמידה בקרסול ימין. לאחר בדיקתו של התובע הופנה לקבלת טיפול במיון ע״י אורטופד שם רגלו של התובע גובסה. בעקבות הפציעה, התובע עבר סדרת טיפולי פיזיותרפיה, חרף כך מצבו לא השתפר כלל ועיקר ואף הוחמר התובע ממשיך לסבול מכאבים ונפיחויות חוזרות בקרסול ימין.

לתביעה צירפה עו"ד טייץ, חוות דעת של מומחה לכירורג אורתופד, אשר בדק את התובע וקבע לו נכות זמנית בשיעור של 100% למשך 3 חודשים מיום התאונה, נכות זמנית בשיעור של 30% למשך 9 חודשים נוספים ונכות צמיתה בשיעור של 10% בגין פגיעה בקרסול ימין. כמו כן, ציין המומחה כי התובע מתהלך בצליעה, וקיימות רגישויות. "התובע הינו אדם בריא אשר עובר לתאונה תפקד היטב. 

עורכת הדין בת חן טייץ (צילום: בני אדם)
עורכת הדין בת חן טייץ (צילום: בני אדם)

"בעקבות התאונה", טענה בתביעה עו"ד טייץ, "נגרם לתובע כאבים והגבלה בתנועות הקרסול ורגל ימין. התובע מתקשה בביצוע פעולות שגרתיות שעובר לתאונה היה מבצע ללא כל עזרה. התובע סובל מפגיעה בתפקוד היומיומי שלו".

עוד הוסיפה עו"ד טייץ כי "התובע מתהלך בצליעה, מתקשה בהליכה ועמידה ממושכת, מתקשה לשאת משקלים כבדים אשר עובר לתאונה היה מבצע בנקל. יצוין, כי מקצועו של התובע הינו טבח, עבודה אשר דורשת עמידה ממושכת ומאומצת עקב התאונה תפוקת עבודתו ירדה והוא נאלץ לבצע מנוחה בין מטלות".

בסופו של דבר, הגיעה עו"ד טייץ להסדר פשרה, בו צוין כי התובע יקבל פיצוי בסך 82 אלף שקלים והשופט ליבליין אישר את הסכם הפשרה ונתן לו תוקף של פסק דין.

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il