בית המשפט המחוזי מרכז גזר היום (ראשון) 52 חודשי מאסר על הדיג'יי ברק וייס (39) מנווה ימין, וכן עונש מאסר על תנאי ופיצוי בסך 100 אלף שקלים למתלוננת, לאחר שהורשע בביצוע עבירות מין בקטינה כבת 10, אותה הכיר באמצעות חשבונות שהפעיל ברשתות החברתיות.

הפרקליטות האשימה את וייס כי הציג עצמו בכזב כבן 14 בפני הקטינה, וגרם לה לבצע בעצמה עבירות מין. לאחר גילוי מעשיו על ידי בת זוגו, תקף אותה וניסה להעלים את ההתכתבויות באמצעות מחיקת יישומון טיקטוק ממכשיר הטלפון שברשותו.

וייס הורשע על פי הודאתו בכתב אישום מתוקן, במסגרתו הושג הסדר שקבע כי יישלח לעונש מאסר של ארבע שנים וארבעה חודשים. על פי כתב האישום המתוקן, וייס ניהל חשבונות ברשתות חברתיות שונות ובהן טיקטוק, אינסטגרם ו-ווטסאפ, באמצעותם יצר הנאשם קשר עם קטינה כבת 10, תוך שהוא מציג את עצמו בכזב בשם "ירון" ומסר לה כי הוא בן 14. במהלך תקופת ההתכתבות בין וייס לקטינה, נהג לשלוח לה מסרונים בעלי אופי מיני, כך למשל כתב לה באחת ההתכתבויות: "את יודעת מה זה לרדת למישהי?...עם הלשון שם...היית עפה בעננים"..

על אף שמסרה לו את שמה וגילה, הנחה הנאשם את הקטינה לבצע בעצמה אקטים מיניים שונים לפי הנחיותיו, וכן לצלם את עצמה ולשלוח לו סרטונים ותמונות שלה עושה כדבריו. בין היתר ביקש מהקטינה להפשיל מכנסיה, להחדיר אצבעות לאיבר מינה ולבצע בעצמה מעשה סדום.

וייס נהג להנחות את הקטינה כיצד לפעול, ובין היתר כתב לה: "את מכניסה אצבע?" "האצבע נכנסת חלק?" "לשחק עם האצבע שם.. ממש לאט" "לפתוח רגליים" "האצבע יכולה להיכנס יותר..". בהזמנות אחרת, במסגרת משחק "אמת או חובה", הנחה וייס את הקטינה להכניס ידית של מברשת שיניים לתוך איבר מינה: "יש לך מברשת שיניים חדשה?...קחי אותה...תלקקי אותה או שימי מלא קרם...ותשחקי איתה שם...רק לדעת עם זה שם.. לגעת...ניסית להכניס? הצליח? ". כמו כן ביקש מהקטינה לשלוח לו סרטונים בהם היא מבצעת בעצמה עבירות אלו וכן שלח לה תמונות של איבר מינו.

בגין המתואר, הואשם וייס בעבירות של הטרדה מינית, גרם אינוס (ריבוי עבירות), גרם מעשה סדום בקטינה מתחת לגיל 14, מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14, גרם מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14 (ריבוי עבירות).

בהמשך לאמור, מצאה מי שהיתה בת זוגו של וייס באותה העת, את ההתכתבויות האמורות במכשיר הטלפון הנייד שלו, והתעמתה עמו על כך. בתגובה לכך, תפס וייס את ידה בחוזקה כך שעיקם אותה, ודחף אותה אל עבר מעקה מרפסת הבית. לאחר מכן יצא וייס מן הדירה ומחק את היישומון 'טיקטוק' במטרה להעלים את ההתכתבויות האמורות. בגין זאת הואשם וייס בעבירה של תקיפה הגורמת חבלה של ממש בידי בן זוג.