סכסוך על עישון סמים באור עקיבא גלש לקטטה אלימה שאירעה הלילה (שני) והסתימה בשלושה פצועים מדקירות: האחד בן 74 במצב אנוש, בנו בן ה–36 במצב קשה ופצוע נוסף באורח קל, צעיר בן 22. שניים מהפצועים (אנוש וקשה) פונו על ידי צוותים של מד"א לבית החולים הלל יפה בחדרה ואילו הצעיר הגיע לבית החולים עצמאית.

במהלך חקירה מהירה של שוטרי תחנת חדרה בוצע מעצרם של שני תושבי אור עקיבא בשנות ה–20 לחייהם, החשודים במעורבות בקטטה והם הועברו לחקירה.

במהלך הלילה התקבלה קריאה אודות אירוע דקירה ברחוב הברוש באור עקיבא. שוטרים ובלשים שיצאו למקום איתרו מתחת לבניין מגורים מספר צרכני סמים וגם מבוגר בן 74 - אביו של אחד מהם, כשהוא פצוע באורח אנוש.
 
תוך כדי בירור פרטים ראשונים עלה כי מדובר במעורבים שיש ביניהם הכרות מוקדמת ובקטטה שהחלה על רקע צריכת סמים. עוד עלה כי בעת שישבו מספר צעירים בשנות ה–20 לחייהם ועישנו סמים, הגיע על פי החשד גבר בן 36 המתגורר באותו בניין וביקש ככל הנראה מהצעירים להצטרף לעישון.

בשלב הזה התפתח שיח תוקפני במהלכו טענו הצעירים כי הם לא מוכנים להמשיך בנוהל שאותו פצוע מקבל מהם סמים לעישון ובין הצדדים החלה קטטה במהלכה נדקר הדייר המתגורר באותו בניין. 

לשמע הצעקות נזעק אביו של הפצוע וירד מביתו אל החצר. כשהבחין בבנו הנדקר על ידי אחרים ניסה להפריד בין המתקוטטים ולרוע מזלו נפצע גם הוא מהדקירות ונפצע באורח אנוש. כאמור, בחקירה מהירה הצליחו בלשי תחנת חדרה להתחקות אחר שניים מהמעורבים ולבצע את מעצרם לצרכי חקירה.