נהג חברת קווים, הנוהג בקו 233 הנוסע מנתניה לבאקה אל גרבייה, הותקף אמש (ראשון) על ידי נוסע אשר חבט בפניו באגרוף בזמן שהנהג נסע בישוב ג'ת. לאחר שהיכה את נהג האוטובוס ברח הנוסע וטרם נעצר. הנהג נפצע בפניו ופונה לטיפול רפואי.

מארגון נהגי האוטובוסים בישראל נמסר כי "על אף בקשת הנהג, משטרת ישראל לא הגיעה לאירוע וטענה כי לא הייתה להם ניידת פנויה באותו הזמן. בשל כך, הנהג נאלץ להגיע עם האוטובוס לתחנה ולמסור שם עדות". על פי נתוני הארגון, בשנת 2020  חוו הנהגים 3,644 מקרי אלימות פיזית.

עוד נמסר מהארגון: "אין גבול שלא נחצה כבר. אנו קוראים למשרד התחבורה ולמשרד לביטחון הפנים להפסיק לדבר ולהתחיל לפעול. הכרה בנהגי האוטובוסים כעובדי ציבור תרתיע ותוכל לשמור על חייהם ועל חיי הנוסעים ותגרום לכך שתוקפי נהגים ונוסעים ישבו מאחורי סורג ובריח. רשויות החוק חייבות לפעול ויפה שעה אחת קודם. האוטובוסים מהווים סמל שלטון ולכן תוקפים אותם והנהגים והנוסעים משלמים מחיר כבד. דם הנהגים הפך להפקר".

ממשטרת ישראל נמסר: "אנו רואים בחומרה אלימות מכל סוג שהוא, וכלפי משרתי ציבור בפרט. בהתאם, עם קבלת התלונה אודות המקרה, המשטרה פתחה בחקירה, במסגרתה מבוצעות מגוון פעולות על מנת לאתר את החשוד במעשה ולמצות עמו את הדין. נציין כי המשטרה יצרה קשר עם הנהג ולאחר שעלה כי החשוד עזב את המקום מיד לאחר מקרה התקיפה, התבקש הנהג להגיע לתחנת המשטרה הקרובה לשם הגשת תלונה תוך שהוזמן עבורו טיפול רפואי. נמשיך לחקור ביסודיות ובמקצועיות במטרה להגיע לחקר האמת".