הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר

בית המשפט השלום אישר הסכם פשרה, לפיו הולכת רגל שנפצעה בתאונת דרכים תפוצה בסכום של 400 אלף שקלים, אל ההסכם הזה, הגיעה באת כוחה של הולכת הרגל, עו"ד ענת אשכנזי עם חברת הביטוח שביטחה את הרכב הפוגע.

לפרטים נוספים אודות עו"ד ענת אשכנזי לחצו כאן

על פי התביעה שהוגשה, לפני מספר שנים, נפגעה התובעת, , עת הייתה הולכת רגל כאשר רכב פגע בה. כתוצאה מהתאונה נגרמו לתובעת חבלות ונזקים קשים בכל חלקי גופה ובעיקר בידה הימנית (דומיננטית).  מייד לאחר התאונה הובהלה התובעת באמבולנס ממקום התאונה ובדו"ח הרפואי צויין כי התובעת נמצאה יושבת על שפת המדרכה, רכב פגע בה במעבר חצייה, התלוננה על כאבים בכתף ימין, בברכיים ושן קדמית שנשברה, טופלה בקיבוע כתף ימין עם משולש ופונתה לבית החולים.

עורכת הדין ענת אשכנזי (צילום: יח''צ)
עורכת הדין ענת אשכנזי (צילום: יח''צ)

הכאבים של התובעת המשיכן גם זמן רב לאחר התאונה, ונמצא כי היא סובלת מפריקה של הכתף בוצע שיחזור של הפריקה אך היא שוב פרקה את הכתף והחלה לסבול מפריקות חוזרות של הכתף.

 "עובר לתאונה הייתה התובעת בחורה צעירה ועצמאית, בריאה בגופה ובנפשה, ספורטאית מצטיינת,פרופיל צבאי 97, אשר היתה מיועדת לתפקיד לוחמת. אלא שלאחר התאונה וכתוצאה ממנה הפכה להיות שבר כלי, סבלה מכאבים עזים בברך ומפריקות חוזרות ונישנות של כתף ימין( דומיננטית), הצבא הוריד לה את הפרופיל הצבאי ל-45, ונאלצה לוותר על החלום להיות לוחמת ולהסתפק בתפקידים אחרים אשר אינם כרוכים בפעילות גופנית", נכתב בתביעה על ידי עו"ד אשכנזי.

התובעת נותרה תלויה בעזרת משפחתה בכל פעולות היום יום הבסיסיות, מתקשה לתפקד, סובלת מפריקות חוזרות ונשנות של כתף ימין ומכאבים עזים. "

התובעת תטען, כי בהתחשב במגבלות הרפואיות והתפקודיות החמורות תוצאת התאונה הנידונה, היא עתידה להוציא במשך חייה הוצאות רבות בגין עזרת הזולת, שיקום וסיעוד, הוצאות רפואיות, לרבות הוצאות שימוש בעזרים רפואיים שונים, לרבות טיפולי פיזיותרפיה וריפוי בעיסוק", כתבה עו"ד אשכנזי והוסיפה: "התובעת תוסיף ותטען כי בגין התאונה הנידונה נגרמו ויגרמו לה הוצאות נסיעה ו/או ניידות לטיפולים רפואיים ושיקומיים (פיזיותרפיה, ריפוי !בעיסוק וכדומה) ולניהול שגרת חיים תקינה. עקב התאונה התובעת אינה ולא תהיה מסוגלת לבצע את עבודות משק הבית, דבר אשר יחייב את התובעת להזדקק לשירותי עזרה בבית במשך כל תוחלת חייה, אף שלא התכוונה להשתמש בשירותים מעין אלה".

בסיכומו של דבר, לאחר משא ומתן, אותו ערכה עו"ד אשכנזי, עם החברה המבטחת, הם הגיעו להסכם פשרה בו ישולמו לתובעת 400 אלף שקלים וכאמור, בית המשפט ברחובות נתן תוקף של פסק דין  להסכם הפשרה. 

*לתשומת ליבך, המידע בעמוד זה אינו מהווה יעוץ מכל סוג או המלצה לנקיטת הליך או אי נקיטת הליך. כל המסתמך על המידע עושה זאת על אחריותו בלבד. נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת.

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il

ליצירת קשר עם עו"ד ענת אשכנזי שלחו וואטסאפ

הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר, במידה ומצאתם טעות בכתבה מוזמנים לשלוח את התיקון למייל: [email protected] 
(לצורך איתור מהיר של הכתבה, חשוב להקפיד לכלול במייל את הלינק של הכתבה).