הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר

המדובר בבחורה בשנות ה-30 לחייה, שנעצרה בשעות הלילה עם רכבה במחסום משטרתי. במסגרת חיפוש שנערך ברכבה, נמצא ברשותה סם מסוג קנאביס ועוגיות קנאביס והיא עוכבה לחקירה, בחשד לסחר בסם והחזקה שלא לצריכה עצמית. החשודה התקשרה לקבל ייעוץ לפני חקירתה לעו"ד פלג. למחרת, בעקבות שאלות מנחות אשר שאל את החשודה עו"ד פלג, זוהו כשלים בהתנהלות השוטרים וביניהם חריגה מסמכות וביצוע חיפוש לא חוקי ועל כן, עו"ד פלג הגיש  בקשה לסגירת התיק. 

עורך הדין איתמר פלג (צילום: שרון לוין)
עורך הדין איתמר פלג (צילום: שרון לוין)

לפרטים נוספים על עו"ד איתמר פלג לחצו כאן

באופן חריג, יחידת התביעות המשטרתית קיבלה את הטענות של עורך הדין איתמר פלג והחליטה לסגור את התיק ב "העדר ראיות מספיקות". אולם עילת סגירה זו שלא היה מנוס מקביעתה, מהווה כתם ברישומה הפלילי של א' ועלול לפגוע בעתידה. משכך, פנה שוב עו"ד פלג למדינה והפעם בבקשה מנומקת נוספת, שעניינה שינוי עילת הסגירה מ"העדר ראיות מספיקות" ל"חוסר אשמה". 

כעבור זמן מה, התקבלה התשובה לפיה גם בקשה זו התקבלה ועילת הסגירה שונתה ל"חוסר אשמה" והתיק נעלם מרישומה הפלילי של א' כאילו לא היה.

תגובת עו"ד פלג: אני מברך את הלקוחה שלי על ההזדמנות הנוספת לה זכתה ושמח על התוצאה החריגה שהשגנו, באמצעות עבודה נחושה ודרך פעולה יצירתית. המלצתי היא להיוועץ בעו"ד פלילי תמיד, לפני כל חקירה. באם קיים לחובתכם רישום פלילי - אין לדעת אם וכיצד הוא יפגע בעתידכם ועל כן לפעול מידית למחיקתו"

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il

הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר, במידה ומצאתם טעות בכתבה מוזמנים לשלוח את התיקון למייל: [email protected] 
(לצורך איתור מהיר של הכתבה, חשוב להקפיד לכלול במייל את הלינק של הכתבה).