הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר

באחת מערי מרכז הארץ התפתח סכסוך בין שתי חבורות רחוב, במסגרתו תקפו שני נערים נער אחר במכות אגרוף ובעיטות לראשו בעודו שרוע על הקרקע,  שהותירו אותו חסר הכרה עם שטפי דם במוח. הנער פונה באמבולנס לבית חולים אזורי. שני הקטינים שוחררו בתנאים מגבילים.

ביום 22.08.2022 הגיש עורך הדין יעקב שקלאר, סנגורו של אחד הנערים, בקשה לביטול כל התנאים המגבילים, בטענה שמדובר בקטין חיובי שמשתף פעולה עם שרות המבחן ומוכיח את עצמו כמי ששומר על הוראות בית המשפט ומתייצב לכל הדיונים.

לפרטים נוספים אודות עו"ד יעקב שקלאר לחצו כאן

הפרקליטות התנגדה לבקשה בטענה שמדובר באירוע פלילי חמור מאין כמותו, בעבירה שבוצעה בצוותא חדא בנסיבות מחמירות, שבאות לידי ביטוי בחומרת החבלות שנגרמו לנער המוכה.

בית המשפט לנוער קיבל את עמדת הסנגור, עו"ד שקלאר, וקבע כי כל התנאים המגבילים, לרבות מעצר בית מלא או חלקי, יבוטלו עד לתום ההליכים.

עורך דין יעקב שקלאר, סנגורו של הקטין, מסר בתגובה:
"אנו מברכים על החלטת בית המשפט, שקיבל את טענותינו, על כי הראיות בתיק זה מצביעות דווקא על חלקו המינורי של הלקוח שלנו בתקיפה, ועל כך שאינו שותף למעשי האחר, ולהיפך, נרתם לסייע לקטין המוכה מיד לאחר התקיפה, ובכך גילה את דעתו שהוא מתנגד לתקיפה. אנו סמוכים ובטוחים שהקטין שאנו מייצגים יזוכה במהלך המשפט, ולא נבוא בכל עסקה עם הפרקליטות בתיק זה."
נמשיך לעקוב

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il

הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר, במידה ומצאתם טעות בכתבה מוזמנים לשלוח את התיקון למייל: [email protected] 
(לצורך איתור מהיר של הכתבה, חשוב להקפיד לכלול במייל את הלינק של הכתבה).