מור גאנאשווילי, שנפגע בלינץ' בעכו בעת מבצע שומר החומות, פנה במכתב לוועדת השחרורים של שב"ס בבקשה לא לשחרר את אחד המחבלים שפגע בו. את הפנייה הגיש גאנאשווילי באמצעות עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו, שמייצג את מור ומסייע לו במימוש זכויותיו, לקראת דיון בבקשה לנכות שליש מעונשו של בילאל חילאואני - מאלה שעשו בו את הלינץ'.


לטענתו של גאנאשווילי, "המחבל קיבל רק שנה בכלא, אף שהיה שותף לאירוע חמור ביותר שבו כל אחד נותן את חלקו וביחד מובילים לאסון כלפי הקורבנות. המחבל וחבריו פגעו בי באכזריות רבה על רקע לאומני וגזעני, רק בשל היותי יהודי, כפי שקבע בית המשפט.

"העונש שניתן למחבל, שנה אחת בלבד, הינו מקל לעומת מה שהיה נכון לתת לו, כפי שהעיר על כך ראש ההרכב בבית המשפט. העונש המקל ניתן רק בשל התחשבות בהודאה של המחבל במסגרת הסדר הטיעון".


"לא ייתכן שעכשיו המחבל יקבל הקלה נוספת בעונשו. שחרור מוקדם שלו יפגע בי באופן קשה ובאמון שיש לי במערכת המשפט במדינה היקרה שלנו. אני חושב שזה גם יפגע קשה מאוד בהרתעה נגד הטרור ופעילי הטרור, ובאמון של הציבור במערכת החוק. אבקש להותיר את המחבל מאחורי סורג ובריח לאורך כל התקופה שנגזרה עליו", סיכם גאנאשווילי במכתבו באמצעות עו"ד בלייכר.