הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר

למרות הסדר הטיעון המקל לכאורה, הגיש אתמול רמי יוגב, בקשה לעיכוב ביצוע עונש המאסר שנגזר עליו באמצעות עוה"ד יסלוביץ. בימים הקרובים יוגש ערעור לעליון "אני מעדיף להתמודד עם כל 17 האישומים ולא עם הודאה במה שלא עשיתי" אמר יוגב

כזכור הורשע יוגב, עובד לשעבר באל על, במסגרת הסדר טיעון בשלושה סעיפי אישום המבוססים על גרסת עד מדינה והודאה שמסר לכאורה לאחר שהות ממושכת במעצר.

עורך הדין ניר יסלוביץ (צילום: יח''צ)
עורך הדין ניר יסלוביץ (צילום: יח''צ)

אתמול (ד), הגיש יוגב לביהמ"ש המחוזי בת"א בקשה לעיכוב עונש המאסר שנגזר עליו עד לקבלת החלטה בערעור שצפוי להגיש בימים הקרובים בא כוחו, עוה"ד ניר יוסלוביץ. 

לפרטים נוספים אודות עו"ד ניר יוסלוביץ לחצו כאן

"אני לא חף מטעויות, אך איני מוכן למצוא עצמי מאחורי סורג ובריח על עבירות שלא ביצעתי" אמר יוגב והוסיף "הסיכון הכרוך בהחזרת כל סעיפי האישום לדיון ברור לי ואני אעמוד בו, לא אתן לאמת שלי ושל משפחתי להרמס בכוונתי להילחם כנגד מסע ההתשה של הפרקליטות (מסע שהוביל בין היתר להרשעת שווא) עד להוכחת חפותי"

הבקשה שהוגשה על ידי עו"ד ניר יסלוביץ נשענת על הטענות המשפטיות הבאות:

  • ההודאה עליה מתבססת הכרעת הדין נסתרה בגרסה אחרת שהוצגה לקצין המבחן של יוגב.
  • ייצוג כושל במהלך המשפט (בטיעונים לעונש נטענו טענות העומדות בניגוד מוחלט להסדר הטיעון מה שהוביל לביקורת מצד בית המשפט ומהפרקליטות עצמה).

עו"ד ניר יסלוביץ: "מרשי, יוצא היום למסע על האמת שלו, לאחר שעבר ויה דה לה רוזה, של מעצר ממושך חקירות מתישות והפעלת לחץ פסול, למרות שלכאורה קיבל הסדר טיעון מקל, טורף היום רמי יוגב את הקלפים ומבקש להתמודד עם כל האישומים תחת ייצוג חדש".

לצפייה בבקשה לעיכוב ביצוע עונש מאסר לחצו כאן

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il

הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר, במידה ומצאתם טעות בכתבה מוזמנים לשלוח את התיקון למייל: [email protected]  
(לצורך איתור מהיר של הכתבה, חשוב להקפיד לכלול במייל את הלינק של הכתבה).