הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר

מקרים כאלו עלולים לגרום לליקויים חמורים בחייהם של המטופלים, ובחלק קיצוני מהמקרים אף להפוך לנטל עבור שאר בני הבית. מקרים כאלו עלולים להותיר לא רק צלקת נפשית ופיזית בחיי המטופלים וקרוביהם, אלא גם ידרוש מהם לא מעט הוצאות כספיות לשם הסדרה והנגשה של הבית או כלי הרכב. לכן במקרים של לקויות, רשלנות רפואית ומובהקת מומלץ להיוועץ עם אנשי מקצוע כמו עורך דין ניסן מנו, המוביל בשירותי ייעוץ וליווי משפטי בתחום רשלנות רפואית. 

עורך הדין ניסן מנו (צילום: רעות אברהם)
עורך הדין ניסן מנו (צילום: רעות אברהם)

תביעה על רשלנות רפואית - איך להבחין? 
התבססות של תביעה על רשלנות רפואית, איננה מחייבת רק נוכחות של עצם זר באיבר כזה או אחר או טיפול לקוי במערכת או באיברים שונים ולא נכונים. אלא יכולים להתבטא החל מאבחון לקוי ומאוחר, אשר עלול להתפתח לכדי מחלה קשה או במתן מינון לא נכון ולא על פי ההיסטוריה הרפואית של החולה. מקרים כאלו עלולים להותיר פגיעות חמורות במטופלים ולהוביל לעוד שורה של טיפולים שיקומיים שונים ואף החמרה בפגיעות קיימות. 

לכן מומלץ להגיע עם מקרים כאלו אל עורך דין, המתמחה בפגיעות רפואיות וסוגיות של רשלנות רפואית ובכך נוכל להבחין ולהכיר האם קיימת עילה לתביעה. רבים מקורבנות רשלנות הרפואית מעדיפים שלא לעסוק במקרים אלו, לכן חשוב להיעזר באיש מקצוע שיוכל לעזור בקביעה האם הליך משפטי יהיה מוצדק במקרה זה או אחר או לא. 

אבחנות מוקדמות אכן מצילות חיים
תביעה על רשלנות רפואית לא פעם מסתמכת על בדיקות שלא אובחנו כראוי, ובעיקר אצל נשים הרות אשר עלולות להיות מאובחנות לא פעם בצורה שגויה ואף להגיע לכדי החמרה או טיפול שלא בזמן. על כן במקרים שכאלו מומלץ לא רק לוודא בדיקה נוספת, אלא גם לבדוק האם המטופלת אכן קיבלה את הטיפול הראוי לה. 

ובבחירה באיש מקצוע לתביעות אלו, מומלץ לבחור בעורך דין ניסו מנו המתמחה בתביעות רשלנות רפואית.

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il
לביקור באתר של עו"ד ניסן מנו לחצו כאן

הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר, במידה ומצאתם טעות בכתבה מוזמנים לשלוח את התיקון למייל: [email protected]  
(לצורך איתור מהיר של הכתבה, חשוב להקפיד לכלול במייל את הלינק של הכתבה).